Procter & Gamble brengt album Marco Borsato exclusief naar Kruidvat

Procter & Gamble brengt album Marco Borsato exclusief naar Kruidvat
  • Sponsoring
  • 26 jun 2015 @ 10:27
  • Link
  • Redactie Sponsoring
    Redactie Sponsoring

    Redactie
    MarketingTribune
  • SponsoringPartnershipKunst & CultuurEntertainment

Een exclusief album van Marco Borsato is binnenkort tijdelijk verkrijgbaar bij Kruidvat. Procter & Gamble is partner van de actie. Het album wordt aangeboden in Nederland (vanaf 6 juli) en België (vanaf 29 juni) gedurende twee actieweken. Bij aankoop van twee Procter & Gamble producten ontvangen klanten van Kruidvat het album ‘Samen Voor Altijd’ gratis.

Marco Borsato viert dit jaar dat hij 25 jaar in het vak zit. Onlangs werd er een tv-documentaire uitgezonden over de carrière van Marco. Eind dit jaar en begin 2016 staat hij met maar liefst elf Symphonica in Rosso-concerten in de Ziggo Dome. Ook volgt er dit najaar een nieuw album. De Kruidvat actie haakt hier slim op in.

Speciaal voor Kruidvat
Het album ‘Samen Voor Altijd’ met daarop 16 grote hits, waaronder ‘Dromen Zijn Bedrog’, ‘Rood’, ‘De Waarheid’ en ‘Binnen’ is exclusief voor Kruidvat ontwikkeld en is niet op een andere wijze verkrijgbaar. Naast het unieke album zijn er tickets te winnen om een optreden van Marco Borsato bij te wonen. Ook wordt er een Meet & Greet weggegeven voor Kruidvat Jouw Eigen Voordeel-kaarthouders en maakt men kans op één van de gesigneerde exemplaren van het exclusieve album.

Om de actie kenbaar te maken zet Kruidvat een grote campagne in, waaronder hun landelijke weekfolder, maar ook het Kruidvat Magazine, radiocommercials en POS materiaal op de winkelvloer.
'Vanuit Universal Music zijn wij constant op zoek om de muziek van onze artiesten die wij vertegenwoordigen op verschillende manieren bij muziekliefhebbers aan te bieden, zowel digitaal als fysiek. Deze actie met Kruidvat en Procter & Gamble was voor ons dan ook een mooie kans om de grootste hits uit de carrière van Marco Borsato opnieuw onder de aandacht te brengen', aldus Eric Gadet, Commercial Director Benelux van Universal Music.
 

Redactie Sponsoring

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken