Rabobank Utrecht en Museum Speelklok verlengen samenwerking
- Sponsoring
- 2 jun 2015 @ 08:51
- Link
-
Redactie Sponsoring
Redactie
MarketingTribune - SponsoringKunst & Cultuur
- 2 jun 2015 @ 08:51
- Redactie Sponsoring
Rabobank Utrecht en Museum Speelklok verlengen hun samenwerking met twee jaar. Beide partijen willen een aandeel hebben in cultureel Utrecht en cultuur toegankelijk maken voor een breed publiek. Om de verlenging te vieren hebben Rabobank Utrecht en Museum Speelklok een munt geslagen: de ‘Klinkende munt’.
'Rabobank Utrecht is voor ons een belangrijke partner. De bank steunt Museum Speelklok al jaren. Daar zijn we uitermate blij mee en trots op. Samen zetten we ons in om cultuur toegankelijk te maken voor een breed publiek', vertelt Klaas Dirk Bruintjes, directeur ad interim Museum Speelklok, over de samenwerking.
Leden van Rabobank Utrecht krijgen een geschenk bij hun ledenblad: de ‘Klinkende munt’. Met deze munt kunnen zelfspelende instrumenten in het Museumcafé worden geactiveerd. Tevens zit er 25 procent korting op de museumentree en een gratis kopje koffie aan vast. 'Op deze manier willen we onze leden mee laten profiteren van deze mooie samenwerking. We hopen voor het museum natuurlijk op een groot aantal extra bezoekers. Zo versterken we elkaar', aldus Ronald van Maldegem, directeur particulieren bij Rabobank Utrecht.
Op de foto: Directeur Museum Speelklok Klaas Dirk Bruintjes (links) met Ronald van Maldegem, directeur particulieren bij Rabobank Utrecht
-
Redactie Sponsoring
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/sponsoring/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- ING en Concertgebouworkest 35 jaar... 18-04-2024
- Heineken hoofdsponsor 10e editie... 16-04-2024
- Atradius shirtsponsor Nederlandse... 11-04-2024
- MediaMarkt nieuwe hoofdsponsor... 03-04-2024
- Partnership Herbalife met... 27-03-2024
- Duitse voetbalbond ruilt vanaf 2027... 22-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing