Rabobank Utrecht en Museum Speelklok verlengen samenwerking

Rabobank Utrecht en Museum Speelklok verlengen samenwerking
  • Sponsoring
  • 2 jun 2015 @ 08:51
  • Link
  • Redactie Sponsoring
    Redactie Sponsoring

    Redactie
    MarketingTribune
  • SponsoringKunst & Cultuur

Rabobank Utrecht en Museum Speelklok verlengen hun samenwerking met twee jaar. Beide partijen willen een aandeel hebben in cultureel Utrecht en cultuur toegankelijk maken voor een breed publiek. Om de verlenging te vieren hebben Rabobank Utrecht en Museum Speelklok een munt geslagen: de ‘Klinkende munt’.

'Rabobank Utrecht is voor ons een belangrijke partner. De bank steunt Museum Speelklok al jaren. Daar zijn we uitermate blij mee en trots op. Samen zetten we ons in om cultuur toegankelijk te maken voor een breed publiek', vertelt Klaas Dirk Bruintjes, directeur ad interim Museum Speelklok, over de samenwerking.

Leden van Rabobank Utrecht krijgen een geschenk bij hun ledenblad: de ‘Klinkende munt’. Met deze munt kunnen zelfspelende instrumenten in het Museumcafé worden geactiveerd. Tevens zit er 25 procent korting op de museumentree en een gratis kopje koffie aan vast. 'Op deze manier willen we onze leden mee laten profiteren van deze mooie samenwerking. We hopen voor het museum natuurlijk op een groot aantal extra bezoekers. Zo versterken we elkaar', aldus Ronald van Maldegem, directeur particulieren bij Rabobank Utrecht.

Op de foto: Directeur Museum Speelklok Klaas Dirk Bruintjes (links) met Ronald van Maldegem, directeur particulieren bij Rabobank Utrecht

Redactie Sponsoring

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken