SponsorRing Seminar: Leren van de winnaars

SponsorRing Seminar: Leren van de winnaars
  • Sponsoring
  • 16 jun 2015 @ 12:53
  • Link
  • Redactie Sponsoring
    Redactie Sponsoring

    Redactie
    MarketingTribune
  • SponsorRingSponsoring

Ook leren van de winnaars van de SponsorRing? Kom dan dinsdagmiddag 23 juni naar het Rijksmuseum in Amsterdam. Daar zullen Sponsor van het Jaar KPN en de andere winnaars van een SponsorRing 2014 – Shell, Jumbo en Boskalis – hun winnende cases diepgaand presenteren. Daarnaast zullen de winnaars inzicht gegeven in doelstellingen, activaties, resultaten en het juryrapport.

Het SponsorRing Seminar wordt dit jaar voor de derde keer georganiseerd. Met het seminar wil de Stichting Sponsor Ringen een volgende stap zetten in de versterking van sponsoring in Nederland. De seminars zijn een plek om kennis te delen, te netwerken en sponsoring als onderdeel van de marketingcommunicatiemix te stimuleren.

Sponsoren, gesponsorde organisaties en bureaus zijn welkom bij het SponsorRing Seminar. Deelname aan het SponsorRing Seminar is gratis. De ruimte is echter beperkt. Aanmelden kan hier.

Programma 23 juni 2015
Rijksmuseum, Museumstraat 1, 1071 XX Amsterdam

16.00 uur
Ontvangst met koffie/thee

16.15 uur
Welkom door voorzitter van het bestuur Stichting Sponsor Ringen: Niels Markensteijn en bestuurslid Jan Paul de Wildt.

16.30 – 16.50 uur
Kunst & Cultuur: Shell Nederland & Mauritshuis

Sprekers: Boudewijn Koopmans, Hoofd Development, Mauritshuis en Susan Kimkes, Communications manager, Shell International

16.50 – 17.10 uur
Maatschappij: Boskalis & Stichting De Noordzee (Boskalis Beach Cleanup Tour)

Spreker: Arno Schikker, Boskalis, Manager Corporate Communications

17.10- 17.30 uur
Media: Jumbo & Roy Donders (RTL)

Sprekers: Monique Pennings, Media- & Contractmanager, JUMBO Supermarkten en Daniëlla Visser, Salesmanager Branded Content, RTL Nederland

17.30 - 17.50 uur
Sport: KPN & KNSB (Olympische schaatscampagne) & Entertainment & Events: KPN & Coolste Baan van Nederland

Sprekers: Mark Versteegen, Directeur Sponsoring, KPN en Koos Onderwater, Adviseur Corporate Communicatie en Sponsoring, KPN

17.50-19.00 uur
Netwerkborrel  

Redactie Sponsoring

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken