Sunoil Biodiesel, van hoofdsponsor naar jeugdsponsor

Sunoil Biodiesel, van hoofdsponsor naar jeugdsponsor
  • Sponsoring
  • 8 jun 2015 @ 09:50
  • Link
  • Redactie Sponsoring
    Redactie Sponsoring

    Redactie
    MarketingTribune
  • SponsoringVoetbalSportmarketing

Uittredend Hoofdsponsor Sunoil Biodiesel heeft zich twee seizoenen langer aan FC Emmen verbonden. De komende twee jaar zal Sunoil niet alleen businesspartner zijn maar ook als partner van de jeugdopleiding optreden.

Directeur Wilfred Hadders: 'FC Emmen is een belangrijk uithangbord voor Zuidoost Drenthe. De club is goed bezig, en dan niet alleen op sportief gebied, maar zeker ook daar waar het de commercie en het maatschappelijke gezicht laten tonen betreft. Het imago is de afgelopen twee jaar 300 procent gekanteld en ik ben er dan ook zeer trots op dat Sunoil Biodiesel drie seizoenen hoofdsponsor heeft mogen zijn van deze mooie club en dat wij op die manier onze bijdrage hebben kunnen leveren. Wij hebben alle vertrouwen in de toekomst en verbinden ons dan ook graag nóg eens twee seizoenen aan de club en doen dat naast het businesspartner zijn ook bewust als partner van de jeugdopleiding.'

Algemeen directeur Wim Beekman: 'Wij zijn er erg trots op dat Sunoil Biodiesel als zeer prominent sponsor bij FC Emmen betrokken blijft. En dan ook nog eens niet alleen als Businesspartner, maar ook nog eens als partner van de jeugdopleiding. Wij zetten de komende jaren zwaar in op de ontwikkeling van onze eigen talenten en dat kan alleen met de nodige bedrijven die zich als partner aan onze jeugdopleiding verbinden. Wij zijn dan ook erg blij met het statement van Wilfred Hadders en hopen dat veel andere bedrijven zijn voorbeeld volgen.' 

Redactie Sponsoring

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken