Thomas van Schaik van Adidas naar NOC*NSF
- Sponsoring
- 2 jun 2015 @ 12:54
- Link
-
Redactie Sponsoring
Redactie
MarketingTribune - Olympische SpelenSportmarketing
- 2 jun 2015 @ 12:54
- Redactie Sponsoring
Thomas van Schaik verruilt de drie strepen voor de vijf ringen. Vanaf 1 september gaat Van Schaik bij NOC*NSF aan de slag als Manager Marketing en Commercie. In de afgelopen jaren was Thomas bij Adidas verantwoordelijk voor de wereldwijde merk-campagnes rondom de WK’s voetbal en de Olympische Spelen.
Gerard Dielessen, algemeen directeur NOC*NSF: 'Ik ben er van overtuigd dat hij een waardevolle aanvulling van ons team zal zijn. Met Thomas halen we de kennis en kunde in huis die we de komende jaren goed kunnen gebruiken om de uitdagingen rondom de financiering van de sport aan te pakken.'
De functie van manager Marketing en Commercie is vacant sinds de interne functiewisseling van Esther Roelofs eerder dit jaar en wordt op dit moment waargenomen door Jacqueline van der Plas. Na 1 september zal zij haar eigen rol bij NOC*NSF weer oppakken.
-
Redactie Sponsoring
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/sponsoring/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Partnership Herbalife met... 27-03-2024
- Duitse voetbalbond ruilt vanaf 2027... 22-03-2024
- Philips stadion podium voor Philips... 22-03-2024
- FC Emmen vraagt aandacht voor... 20-03-2024
- Go Ahead-speler Kuipers en zijn... 06-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing