Zilveren Kruis Partner in Sport van NOC*NSF

Zilveren Kruis Partner in Sport van NOC*NSF
  • Sponsoring
  • 9 jun 2015 @ 11:21
  • Link
  • Redactie Sponsoring
    Redactie Sponsoring

    Redactie
    MarketingTribune
  • SponsoringMaatschappijSportmarketing

Zilveren Kruis is Partner in Sport geworden van NOC*NSF. Vanuit dit partnership richt de zorgverzekeraar zich de komende jaren op programma’s die de jeugd in beweging brengt.

Jan-Willem Evers, directeur Marketing en Verkoop bij Zilveren Kruis: 'We helpen de jeugd vitaal te worden en te blijven. Door te sporten en bewegen worden kinderen niet alleen fysiek sterker maar ook mentaal weerbaarder. Zo kunnen ze zich beter concentreren wat weer een positief effect heeft binnen de schoolomgeving. We zijn samen met NOC*NSF enorm gemotiveerd om de jeugd meer in beweging te krijgen.'

Als Partner in Sport van NOC*NSF ondersteunt Zilveren Kruis daarom programma’s gericht op jongeren. Daarnaast is de verzekeraar supporter van Schooljudo, het grootste schoolsport-initiatief voor het basisonderwijs. 'En we werken actief samen met het Jeugdsportfonds', aldus Evers. 'Zij maken het mogelijk dat kinderen uit gezinnen met een laag inkomen toch kunnen sporten. Ook zo staan wij mensen met raad en daad terzijde.'

Vanuit de samenwerking met NOC*NSF is Zilveren Kruis partner geworden van Olympic Moves, de grootste schoolsportcompetitie voor het voortgezet onderwijs. Tienduizenden jongeren tussen 12 en 19 jaar maken op deze manier kennis met diverse vormen van sport en beleven het plezier van samen sporten.

Zilveren Kruis heeft 3,5 miljoen verzekerden en is onderdeel van Achmea.

Redactie Sponsoring

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken