Hyundai & Kia Motors lokale sponsoren PyeongChang

Hyundai & Kia Motors lokale sponsoren PyeongChang
  • Sponsoring
  • 23 jul 2015 @ 13:45
  • Link
  • Redactie Sponsoring
    Redactie Sponsoring

    Redactie
    MarketingTribune
  • SponsoringOlympische Spelen

De Koreaanse autofabrikant Hyundai & Kia Motors is een van de lokale sponsoren van de Winterspelen in PyeongChang in 2018. Als official supplier zal Hyundai & Kia Motors 4100 auto's leveren die tijdens de Olympische en Paralympische Spelen zullen worden ingezet, naast een financiële bijdrage van de fabrikant.

In ruil krijgt Hyundai & Kia Motors het recht om het logo van PyeongChang 2018 te gebruiken en kan het tijdens de Spelen ook promoties doen op het Olympische terrein.

De keuze voor Hyundai & Kia Motors is opmerkelijk omdat Toyota TOP-partner is van het IOC.

Yang-ho Cho van het organisatiecommité: 'We zijn er zeker van dat deze sponsorovereenkomst andere Koreaanse bedrijven ertoe zal zetten om ook sponsor te worden. De blijvende steun van het Koreaanse bedrijfsleven zal van de Olympische en Paralympische Spelen een succes maken.

Hyundai & Kia is de achtste lokale sponsor van PyeongChang 2018. Samsung is een van de andere sponsoren. 

Redactie Sponsoring

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken