Tweede editie Belgian Sponsorship Awards

Tweede editie Belgian Sponsorship Awards
  • Sponsoring
  • 15 jul 2015 @ 11:20
  • Link
  • Redactie Sponsoring
    Redactie Sponsoring

    Redactie
    MarketingTribune
  • SponsoringAwards

De tweede editie van de Belgian Sponsorship Awards zal op donderdag 14 januari plaatsvinden. De beste Belgische sponsorcases kunnen per direct worden ingeschreven.

Nieuw dit jaar is dat in acht categorieën kan worden ingeschreven, drie meer als bij de eerste editie dit jaar. Naast de reeds bestaande categorieën Sport Sponsoring, Kunst en Cultuur Sponsoring, Maatschappelijke Sponsoring en Sponsoring Activatie zijn dat Muziek Sponsoring, Return on Investment en Employee Engagement. Low Budget Sponsoring is als categorie verdwenen. Wel wordt er een prijs uitgereikt voor de Sponsorship Personality of the Year.

De Belgian Sponsorship Awards vonden januari dit jaar voor het eerst plaats op initiatief van VAAV Communication. Hoofdsponsor van de awards is Repucom.

ING en AB InBev waren de grote winnaars van de eerste Belgian Sponsorship Awards. AB InBev won met zijn activatie tijdens het WK voetbal de award voor Beste Sponsoring Activatie en werd daarmee bovendien verkozen tot Best of Belgium. ING won als enige sponsor in twee verschillende categorieën; sportsponsoring en kunst & cultuur.

Nederlandse cases schrijven zich uiteraard in voor de SponsorRingen.

Redactie Sponsoring

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken