Zorg van de Zaak nieuwe hoofdsponsor FC Utrecht
- Sponsoring
- 9 jul 2015 @ 16:21
- Link
-
Redactie Sponsoring
Redactie
MarketingTribune - VoetbalSponsoringSportmarketing
- 9 jul 2015 @ 16:21
- Redactie Sponsoring
Zorg van de Zaak heeft zich donderdag als hoofdsponsor aan FC Utrecht verbonden. Één van Nederlands grootste dienstverleners op het gebied van bedrijfsgezondheidszorg gaat met de Utrechtse club een verbintenis voor drie seizoenen aan, met een optie voor nog twee seizoenen, waarbij de samenwerking veel verder gaat dan alleen de naamgeving op het shirt.
Vanuit maatschappelijke betrokkenheid bouwt Zorg van de Zaak aan een netwerk van bedrijven dat ervoor zorgt dat mensen kunnen blijven deelnemen aan werk. Niet vanuit de gedachte dat mensen moeten werken, maar juist vanuit het tegenovergestelde idee: dat mensen mét werk gelukkiger zijn. Daarom wordt gezondheid en inzetbaarheid niet vanuit een eenzijdig medisch perspectief benaderd, maar vanuit een veel bredere visie.
'Onze dienstverlening is erop gericht om mensen weer optimaal te laten functioneren in hun baan. Maar onze missie reikt verder dan dat', stelt Marius Touwen, directeur-eigenaar Zorg van de Zaak. 'Om volwaardig onderdeel te kunnen zijn van de maatschappij is, naast werken, het meedoen en bijdragen aan de samenleving evenzo belangrijk. Hierbij gaat het om de sociale contacten die je hebt of rol die je vervult binnen bijvoorbeeld een vereniging. En juist daar zien wij de verbinding met FC Utrecht, omdat zij naast haar sportieve doelstellingen, gezondheid én maatschappelijke participatie hoog in het vaandel hebben staan.'
'Het is voor ons duidelijk waar we elkaar raken en, vanaf nu, ook gaan versterken. We gaan een langdurige samenwerking aan met als één van de doelstellingen om van Utrecht de vitaalste stad van Nederland te maken. Wij als club zijn enorm blij met dit goede en langdurige partnership. Dit geeft heel FC Utrecht een enorme boost! We mogen als FC Utrecht trots op deze overeenkomst', aldus algemeen directeur Wilco van Schaik van FC Utrecht.
'Het is de eerste samenwerking met een hoofdsponsor die veel verder gaat dan een naam op een shirt, de wedstrijd, het stadion en het organiseren van maatschappelijke activiteiten', kondigt Van Schaijk aan. 'De komende jaren gaan we gezamenlijk maatschappelijke en preventieprogramma’s ontwikkelen. Landelijke issues als schulden, pesten, overgewicht, en roken gaan wij, als hoofdsponsor en betaaldvoetbalorganisatie met Zorg van de Zaak aanpakken. Waarbij we echt samen in de communicatie het voortouw gaan nemen. Ik geloof erin dat wij, samen met Zorg van de Zaak, het verschil kunnen maken en een wezenlijke bijdrage gaan leveren aan een gezonder, vitaler en gelukkiger Utrecht. Daarbij wordt heel veel betrokkenheid gevraagd van spelers, trainers, medewerkers én ook supporters van de club en wordt het platform dat de club biedt en de media exposure die wij hebben, zowel landelijk als regionaal, ingezet.'
-
Redactie Sponsoring
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/sponsoring/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Heineken hoofdsponsor 10e editie... 16-04-2024
- Atradius shirtsponsor Nederlandse... 11-04-2024
- MediaMarkt nieuwe hoofdsponsor... 03-04-2024
- Partnership Herbalife met... 27-03-2024
- Duitse voetbalbond ruilt vanaf 2027... 22-03-2024
- Philips stadion podium voor Philips... 22-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing