CST klimt van Official Sponsor naar Official Partner van Ajax

CST klimt van Official Sponsor naar Official Partner van Ajax
  • Sponsoring
  • 12 aug 2015 @ 09:32
  • Link
  • Redactie Sponsoring
    Redactie Sponsoring

    Redactie
    MarketingTribune
  • VoetbalSponsoringSportmarketing

Ajax en Cheng Shin Tire (CST) hebben overeenstemming bereikt waardoor zij de komende drie seizoenen zullen samenwerken in een Official Partnership. De overeenkomst gaat met terugwerkende kracht in op 1 juli 2015 en loopt tot en met 30 juni 2018. Sinds augustus 2013 was ’s werelds grootste producent van fietsbanden én bromfietsbanden reeds als Official Sponsor aan de club verbonden. Beide partijen zijn verheugd dat de bestaande sponsorovereenkomst zo succesvol is gebleken dat deze is opengebroken en geïntensiveerd.

'Sinds twee seizoenen werken wij naar volle tevredenheid met CST samen in een Official Sponsorship dat nog tot en met de zomer van volgend jaar zou lopen. Het is prachtig dat wij ze nu tussentijds als Official Partner mogen begroeten. Het betekent dat wij nog nauwer zullen gaan samenwerken. Bovendien betekent het voor Ajax maar liefst een verdrievoudiging van het sponsorbedrag ten opzichte van de vorige overeenkomst', aldus Edwin van der Sar, directeur marketing van Ajax.

'CST is bijzonder tevreden met de samenwerking met Ajax. Zowel de exposure in Nederland als in de rest van de wereld is voor CST zeer waardevol gebleken. Wij zijn daarom enorm blij dat we de komende drie jaar nog intensiever met Ajax gaan samenwerken. Daarbij zal het accent liggen op de internationale exposure die Ajax ons merk kan bieden. Ajax is een wereldberoemde voetbalclub met een enorme uitstraling in onze thuismarkt China maar ook in de rest van de wereld', aldus Bob Duis en Jack Duis, directie Cheng Shin Holland bv.

Redactie Sponsoring

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken