CSU sponsort Het geluid op Q-Music

CSU sponsort Het geluid op Q-Music
  • Sponsoring
  • 24 aug 2015 @ 08:55
  • Link
  • Redactie Sponsoring
    Redactie Sponsoring

    Redactie
    MarketingTribune
  • SponsoringMedia

Schoonmaakbedrijf CSU is gestart met de sponsoring van het radiospel Het Geluid op Q-Music. Het Brabantse bedrijf activeert de sponsoring met de zoektocht naar het ultieme schoonmaaklied.

Luisteraars kunnen op een speciale actiepagina doorgeven wat hun favoriete schoonmaaksong is en daarmee bovendien prijzen winnen. Van alle inzendingen wordt een playlist gemaakt en een Schoonmaak Top 10 samengesteld.

Het Geluid is één van de meest langstlopende acties op de Nederlandse radio. Luisteraars van Q-music krijgen elke werkdag – ieder uur tussen 7.00 en 19.00 uur – een geluid te horen. Wie de herkomst ervan raadt, wint een totdat Het Geluid is geraden oplopend bedrag.

Redactie Sponsoring

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken