Nissan breidt sponsoring Champions League uit
- Sponsoring
- 28 aug 2015 @ 12:57
- Link
-
Redactie Sponsoring
Redactie
MarketingTribune - VoetbalSponsoringSportmarketing
- 28 aug 2015 @ 12:57
- Redactie Sponsoring
Nissan heeft de sponsoring van de Champions League uitgebreid. De nieuwe, driejarige overeenkomst biedt de Japanse autofabrikant het recht om de sponsoring wereldwijd te activeren. Onder meer in Brazilië, China, Japan en de VS mag Nissan zich vanaf dit seizoen met de Champions League associeëren.
Roel de Vries, hoofd marketing Nissan: 'Van het begin van het partnerschap was ons doel om fans een bijzondere ervaring van de UEFA Champions League te geven. We streven met onze business continu innovatie na en nu het partnerschap werkelijk wereldwijd is, kunnen we nog meer mensen de mogelijkheid bieden met ons merk in contact te komen.'
Nissan zal een 'Doelpunt van de Week'-competitie opzetten, waarbij fans hun favoriete doelpunt kunnen kiezen en daarmee prijzen kunnen winnen.
Lees het interview met Roel de Vries dat vorig jaar in SponsorTribune stond.
-
Redactie Sponsoring
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/sponsoring/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Partnership Herbalife met... 27-03-2024
- Duitse voetbalbond ruilt vanaf 2027... 22-03-2024
- Philips stadion podium voor Philips... 22-03-2024
- FC Emmen vraagt aandacht voor... 20-03-2024
- Go Ahead-speler Kuipers en zijn... 06-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing