Sail Amsterdam 2015 deelt content via Periscope

Sail Amsterdam 2015 deelt content via Periscope
  • Sponsoring
  • 11 aug 2015 @ 15:43
  • Link
  • Redactie Sponsoring
    Redactie Sponsoring

    Redactie
    MarketingTribune
  • PartnershipMedia

In samenwerking met Twitter Benelux deelt Sail Amsterdam 2015 tijdens het evenement unieke content met liefhebbers over de hele wereld. Via de live-streaming app Periscope krijgen Twitteraars een kijkje achter de schermen tijdens Sail.

Speciale Sail socialmediareporters zorgen ervoor dat Twitteraars in binnen- en buitenland het evenement live kunnen volgen en beleven. Naast het gebruik van Periscope zet Sail ook veelvuldig in op het delen van videobeelden via het Twitterkanaal (@SailAmsterdam) en zorgt de zogeheten Twitter Mirror voor unieke – achter de schermen – foto’s tijdens het evenement.

Ook werken Sail en Twitter Benelux samen in het publiciteitscentrum van Sail Amsterdam 2015. Daar verzamelt en maakt Sail alle content samen en helpt Twitter Benelux bijvoorbeeld op het gebied van monitoring. Tot slot krijgen Twitteraars rondom de start van het evenement op woensdag 19 augustus in hun timeline informatie over hoe zij het evenement het beste via Twitter kunnen volgen.

Redactie Sponsoring

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken