Sail Amsterdam 2015 deelt content via Periscope
- Sponsoring
- 11 aug 2015 @ 15:43
- Link
-
Redactie Sponsoring
Redactie
MarketingTribune - PartnershipMedia
- 11 aug 2015 @ 15:43
- Redactie Sponsoring
In samenwerking met Twitter Benelux deelt Sail Amsterdam 2015 tijdens het evenement unieke content met liefhebbers over de hele wereld. Via de live-streaming app Periscope krijgen Twitteraars een kijkje achter de schermen tijdens Sail.
Speciale Sail socialmediareporters zorgen ervoor dat Twitteraars in binnen- en buitenland het evenement live kunnen volgen en beleven. Naast het gebruik van Periscope zet Sail ook veelvuldig in op het delen van videobeelden via het Twitterkanaal (@SailAmsterdam) en zorgt de zogeheten Twitter Mirror voor unieke – achter de schermen – foto’s tijdens het evenement.
Ook werken Sail en Twitter Benelux samen in het publiciteitscentrum van Sail Amsterdam 2015. Daar verzamelt en maakt Sail alle content samen en helpt Twitter Benelux bijvoorbeeld op het gebied van monitoring. Tot slot krijgen Twitteraars rondom de start van het evenement op woensdag 19 augustus in hun timeline informatie over hoe zij het evenement het beste via Twitter kunnen volgen.
-
Redactie Sponsoring
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/sponsoring/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Premier Padel Rotterdam gesponsord... 23-04-2024
- ING en Concertgebouworkest 35 jaar... 18-04-2024
- Heineken hoofdsponsor 10e editie... 16-04-2024
- Atradius shirtsponsor Nederlandse... 11-04-2024
- MediaMarkt nieuwe hoofdsponsor... 03-04-2024
- Partnership Herbalife met... 27-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing