Vijf vragen aan: Martijn van Hulsteijn
- Sponsoring
- 27 aug 2015 @ 15:35
- Link
-
Redactie Sponsoring
Redactie
MarketingTribune - SponsoringSport
- 27 aug 2015 @ 15:35
- Redactie Sponsoring
15 september is het zover, dan is het Sponsorcongres. In aanloop naar het congres vragen we enkele sprekers om zichzelf kort te presenteren. Op deze manier maken (potentiële) bezoekers op een leuke manier kennis met de spreker en wordt uitgelegd waarom een bepaalde sessie niet gemist mag worden. Deze keer aan het woord: Martijn van Hulsteijn, Projectdirecteur Le Tour Utrecht.
Wie bent u?
'Martijn van Hulsteijn, 42 jaar.'
Wat doet u?
'Projectdirecteur Le Tour Utrecht (projectorganisatie voor Le Grand Depart van de Tour de France 2015)'
Waar gaat u het over hebben tijdens uw presentatie op het Sponsorcongres?
'De andere wijze van financiering van het evenement Le Tour Utrecht. Deze bestond uit publieke middelen via de gemeente, subsidie via VWS, maar bovenal private financiering in cash EN in diensten en producten via betrokken organisaties. Daarnaast – en ook daarmee samenhangend – zal ik spreken over het ‘oprekken’ van het evenement van de wedstrijddagen 1-5 juli 2015 naar een overall belevingsevent voor een periode van 100 dagen, op het gebied van sport, cultuur, kennis en economie.'
Waarom mag je dit congres niet missen?
'Het congres mag je niet missen, omdat vanuit de praktijk en vanuit grote events aangegeven wordt wat de nieuwe trends zijn in sport (en vooral: sportevent) sponsoring.'
Waarom is het onderwerp ‘Sponsoring als brug naar echt contact met fans’ juist nu een issue?
'Sponsoring is meer dan logo’s plakken. Het gaat veel meer om activering, partnership, betrokkenheid en beleving. Voor bezoekers, medewerkers, bedrijven, de projectorganisatie.'
Sponsorcongres
Martijn van Hulsteijn is een van de sprekers van op het Sponsorcongres dat op dinsdag 15 september plaatsvindt in Muiden. Onderwerp van de dag is: Sponsoring als brug naar echt contact met fans.
Naast Huizing zullen onder meer ook Andrew Davis, Nico Rijkhoff (Ziggo) en Tjitske Benedictus (ING) spreken op het Sponsorcongres. Aanmelden kan nog, via sponsorcongres.nl.
-
Redactie Sponsoring
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/sponsoring/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Partnership Herbalife met... 27-03-2024
- Duitse voetbalbond ruilt vanaf 2027... 22-03-2024
- Philips stadion podium voor Philips... 22-03-2024
- FC Emmen vraagt aandacht voor... 20-03-2024
- Go Ahead-speler Kuipers en zijn... 06-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing