VriendenLoterij partner Penningmeester van het Jaar

VriendenLoterij partner Penningmeester van het Jaar
  • Sponsoring
  • 25 aug 2015 @ 09:15
  • Link
  • Redactie Sponsoring
    Redactie Sponsoring

    Redactie
    MarketingTribune
  • Partnership

Penningmeester van het Jaar heeft de handen ineen geslagen met de VriendenLoterij. Penningmeester van het Jaar waardeert en ondersteunt de 25.000 penningmeesters in sport middels haar jaarlijkse verkiezing, online platform en regionale congressen.

'Samen kunnen we onze doelen verder kracht bijzetten', aldus Ard Huininga van de VriendenLoterij. 'De VriendenLoterij steunt sportclubs en – verenigingen in Nederland. Via de loterij kunnen deze clubs structureel extra inkomsten genereren, door loten te verkopen. Eigen leden maken kans op mooie prijzen en de helft van de opbrengst vloeit terug in de clubkas.'

Naast de VriendenLoterij wordt Penningmeester van het Jaar ondersteund door Davilex, RegioBank, Le Credit Sportif en ClubCollect. Het initiatief wordt dit jaar voor de vijfde keer georganiseerd door 2Basics Breedtesport & Marketing.

Projectleider Marije Bouwknegt: 'We zijn blij dat de VriendenLoterij zich als vriend van de penningmeesters verbindt aan onze maatschappelijke sponsorcase, waarin waarde wordt toegevoegd aan zowel onze doelgroep als het merk VriendenLoterij.' 

Redactie Sponsoring

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken