Jeugdsportfonds en Coca-Cola openen sportseizoen met gongslag
- Sponsoring
- 3 sep 2015 @ 08:52
- Link
-
Redactie Sponsoring
Redactie
MarketingTribune - PartnershipSportMaatschappij
- 3 sep 2015 @ 08:52
- Redactie Sponsoring
Jeugdsportfonds en Coca-Cola willen de mogelijkheden van jongeren om te sporten vergroten. Om hiervoor extra aandacht te vragen, openden beide partijen op woensdag de Amsterdamse beurs met een gongslag.
Jeugdsportfonds en Coca-Cola werken al enige tijd samen, met als doel jongeren in het voortgezet onderwijs te enthousiasmeren voor sport en hen daadwerkelijk in beweging te krijgen. Hierbij richten ze zich specifiek op jongeren die opgroeien in een gezin waar onvoldoende financiële middelen aanwezig zijn. Om meer jongeren uit deze doelgroep te bereiken, willen Jeugdsportfonds en Coca-Cola docenten aanmoedigen om zich aan te melden als intermediair.
Jeugdsportfonds betaalt de contributie van de sportvereniging en de sportkleding. Zo wil zij bereiken dat deze jongeren het plezier van samen sporten kunnen ervaren. Het is belangrijk dat alle jongeren zich op sociaal, mentaal en fysiek gebied kunnen ontwikkelen en zo uitzicht krijgen op een betere toekomst.
Mede door de samenwerking met Coca-Cola zijn meer jongeren in de leeftijd van12 tot 18 jaar gaan sporten ten opzichte van 2013: een stijging van 17 procent. Met de start van het nieuwe schooljaar en het sportseizoen willen Jeugdsportfonds en Coca-Cola deze groei voortzetten. Om dat te bezegelen, slaan ze woensdag samen op de gong bij de Amsterdamse Beurs.
-
Redactie Sponsoring
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/sponsoring/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Partnership Herbalife met... 27-03-2024
- Duitse voetbalbond ruilt vanaf 2027... 22-03-2024
- Philips stadion podium voor Philips... 22-03-2024
- FC Emmen vraagt aandacht voor... 20-03-2024
- Go Ahead-speler Kuipers en zijn... 06-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing