Nederlandse Triathlon Bond werkt samen met TIG Sports

Nederlandse Triathlon Bond werkt samen met TIG Sports
  • Sponsoring
  • 18 sep 2015 @ 09:15
  • Link
  • Redactie Sponsoring
    Redactie Sponsoring

    Redactie
    MarketingTribune
  • PartnershipEntertainment

De Nederlandse Triathlon Bond gaat voor de Grand Final van de World Triathlon Series 2017 in Rotterdam een partnership aan met sportmarketingbureau TIG Sports.

De finale van het wereldkampioenschap triathlon op de Olympische afstand werd eind vorig jaar toegewezen aan Nederland. Rotterdam is in september 2017 gastheer van de Grand Final. In juli 2016 wordt ook het WK Paratriathlon in Rotterdam gehouden. Bij dat evenement zal TIG Sports eveneens een rol in de organisatie spelen.

‘We zijn verheugd dat we een samenwerking aangaan met een ervaren organisator als TIG Sports’, aldus NTB-directeur Rembert Groenman. ‘De evenementen in 2016 en 2017 zijn voor ons mooie kansen om de triathlonsport aan een groter publiek te presenteren. TIG Sports heeft bewezen dat grote internationale evenementen daarvoor een uitstekend middel kunnen zijn.’

Sportmarketingbureau TIG Sports is gespecialiseerd in het creëren, vernieuwen en organiseren van grootschalige internationale sportevenementen. ‘We zien triathlon als een opkomende sport die steeds meer sporters kan aanspreken. Zo’n uitdaging past bij ons’, meent Niels Markensteijn, managing partner bij TIG Sports. ‘Shorttrack en beachvolleybal zijn goede voorbeelden van sporten met potentie, waarin wij de afgelopen jaren succesvolle evenementen hebben georganiseerd.’

Foto: 123RF 

Redactie Sponsoring

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken