Paul Boehlé begint nieuw bureau Sponsormediair
- Sponsoring
- 1 sep 2015 @ 11:10
- Link
-
Redactie Sponsoring
Redactie
MarketingTribune - SponsoringActivatiePartnership
- 1 sep 2015 @ 11:10
- Redactie Sponsoring
Paul Boehlé is een nieuw bureau begonnen: Sponsormediair. Sponsormediair bemiddelt tussen sponsors en gesponsorden om zo de meerwaarde van de samenwerking te verhogen. Volgens Boehlé gebruiken veel sponsoren nu slechts 60 tot 70 procent van hun sponsorrechten.
Dat maakte Boehlé vandaag via Twitter bekend.
Sponsormediair wil de samenwerking aan beide zijden aanscherpen. Doordat sponsoren niet al hun sponsorrechten gebruiken, kan een sponsorschap vaak nog beter worden benut en geactiveerd. Gesponsorden hebben meestal weinig inzicht in de besluitvormingsprocessen en motivatie van bedrijven en hebben daardoor moeite met het formuleren van hun ‘unique selling points’.
Boehlé is al twintig jaar actief in de sponsoring. Van 1994 tot en met 2000 werkte hij als manager sponsoring bij Delta Lloyd. Daarna vervulde hij negen jaar dezelfde functie bij Essent, waar hij later doorgroeide tot manager external relations en manager sponsoring & Events.
Boehlé was onder meer betrokken bij de sponsoring door Essent van het schaatsen: ISU World Cups, EK en WK’s allround en afstanden. Essent werd in 2007 daarvoor gekozen tot Sponsor van het Jaar. De sponsoring van Sven Kramer – Svenergy – werd genomineerd voor een SponsorRing.
-
Redactie Sponsoring
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/sponsoring/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Partnership Herbalife met... 27-03-2024
- Duitse voetbalbond ruilt vanaf 2027... 22-03-2024
- Philips stadion podium voor Philips... 22-03-2024
- FC Emmen vraagt aandacht voor... 20-03-2024
- Go Ahead-speler Kuipers en zijn... 06-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing