SportVibes en Fresh Bridge lanceren SportVibes Digital

SportVibes en Fresh Bridge lanceren SportVibes Digital
  • Sponsoring
  • 15 sep 2015 @ 12:11
  • Link
  • Redactie Sponsoring
    Redactie Sponsoring

    Redactie
    MarketingTribune
  • Sportmarketing

De bureaus SportVibes en Fresh Bridge gaan verder samenwerken en lanceren een nieuw bureau: SportVibes Digital. Alle sport-gerelateerde online- & social-media-activiteiten brengen zij onder in dit nieuwe label. Teun Verheij, voormalig Online Media Manager van KPN Corporate Communicatie en docent Sportmarketing aan de Hogeschool Rotterdam, is aangetrokken om als directeur leiding te gaan geven aan het nieuwe team SportVibes Digital.

Het team zal verder bestaan uit een mix van digitale en sportmarketing-specialisten vanuit beide bureaus.
Teun Verheij, directeur SportVibes Digital: 'Wij gaan online communicatie ‘op de hartslag van de sport’ verzorgen. Ik heb gemerkt dat het 24/7 kunnen aanbieden van relevante content een grote wens is vanuit het bedrijfsleven en de sport. Een fan, sporter en sponsor beleven sport allemaal op een andere manier. Wij brengen deze verschillende ‘reizen’ in kaart en kijken waar we die met elkaar kunnen verbinden. Op specifieke momenten unieke content bieden levert voor alle betrokken partijen meerwaarde op.'

Frans Vleggeert, directeur van SportVibes: 'In de wereld van sport en merkactivatie draait het al lang niet meer alleen om sportsponsoring, events en PR. Sport is een goede voedingsbodem voor specifieke activatieconcepten en unieke content. Om dit goed te activeren is een integratie van offline- en online-activiteiten cruciaal geworden. Wij hebben met veel succes de afgelopen twee jaar een aantal digitale activaties gedaan, waaronder projecten voor de Staatsloterij, NOC*NSF en het Ministerie van Buitenlandse Zaken. SportVibes Digital stelt ons nog beter in staat om onze klanten volledig te bedienen.'

Roderick Cremers, directeur van Fresh Bridge: 'Als Digital Marketing Agency, gespecialiseerd in social-mediastrategie en creatie, volgen wij natuurlijk de online- ontwikkelingen op de voet. Wij delen bovendien dezelfde passie voor sport, waardoor de samenwerking met SportVibes behalve logisch ook heel natuurlijk is. Content is leidend binnen de communicatie en daar spelen wij als gespecialiseerde bureaus op in door slim te gaan samenwerken via SportVibes Digital. We gaan ons niet alleen richten op onze gezamenlijke merkklanten, maar ook op sportorganisaties, sportbonden, event organisatoren en uiteraard de sporters.'

Redactie Sponsoring

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken