Mazda neemt sponsoring Spaanse Liga over

Mazda neemt sponsoring Spaanse Liga over
  • Sponsoring
  • 13 okt 2015 @ 09:42
  • Link
  • Redactie Sponsoring
    Redactie Sponsoring

    Redactie
    MarketingTribune
  • SponsoringVoetbal

Woensdag zal Mazda tekenen als naamgevend sponsor van de twee hoogste Spaanse voetbalcompetities, La Liga en La Liga Adelante. De autofabrikant zal aan het einde van dit seizoen de sponsoring overnemen van de Spaanse bank BBVA.

BBVA is sinds seizoen 2008-2009 naamgevend sponsor van de Spaanse competities, maar gaf in maart al aan er na het huidige seizoen een punt achter te zullen zetten. De sponsorovereenkomst heeft naar verluidt een waarde van 23,5 miljoen euro.

Mazda en La Liga maakten in augustus al bekend dat Mazda met ingang van komend seizoen het officiële automerk van de voetbalcompetitie zou worden. Dit blijkt dus verder te worden uitgebreid.
 

Redactie Sponsoring

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken