Tokyo 2020 vindt twee opnieuw twee lokale partners

Tokyo 2020 vindt twee opnieuw twee lokale partners
  • Sponsoring
  • 20 okt 2015 @ 13:37
  • Link
  • Redactie Sponsoring
    Redactie Sponsoring

    Redactie
    MarketingTribune
  • SponsoringOlympische Spelen

Het organiserend comité van de Olympische Spelen van 2020 in Tokyo heeft de beveiligingsbedrijven SECOM en ALSOK aan zich verbonden als partner. De twee bedrijven zijn official partner van Tokyo 2020, de op een na hoogste sponsorprogramma van de Spelen.

Hiroshi Ito, president van SECOM: 'Tijdens de Olympische Spelen van Tokyo in 1964, twee jaar na de oprichting van SECOM, leverden wij beveiligingsdiensten in het Olympisch dorp en we waren trots bij te kunnen dragen aan het succes van de Spelen. De ervaring en knowhow die SECOM heeft opgedaan, en het opgedane vertrouwen, hebben bijgedragen aan ons verdere succes.'

Yukiyasu Aoyama, president ALSOK: 'Verschillende jaren hebben we sport in Japan gepromoot, en we zijn blij dat we hebben bij kunnen dragen aan de ontwikkeling van enkele Olympiërs. De oprichter van ALSOK leidde de organisatie van de Olympische Spelen van 1964 en we willen die traditie voortzetten door ervoor te zorgen dat Tokyo 2020 de meest innovatieve Olympische en Paralympische Spelen in de geschiedenis zijn.'

Tokyo 2020 heeft nu zeven offical partners aan zich verbonden. Naast SECOM en ALSOK zijn dat onder meer Japan Airlines en Tokyo Gas. Daarnaast heeft het organiserend comité veertien gouden partners, de hoogste categorie lokale sponsoren, gevonden. Daartoe behoren onder meer Asics, Canon, NTT, Fujitsu en NEC.

De twaalf bedrijven in het The Olympic Partner (TOP) programma zijn de hoofdsponsoren van de Olympische Spelen. Dit zijn onder meer Coca-Cola, Panasonic, Samsung, Toyota en Omega.  

Redactie Sponsoring

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken