Wijnmaker Chandon official partner van McLaren Honda

Wijnmaker Chandon official partner van McLaren Honda
  • Sponsoring
  • 5 okt 2015 @ 16:18
  • Link
  • Redactie Sponsoring
    Redactie Sponsoring

    Redactie
    MarketingTribune
  • SponsoringSportmarketing

Formule 1-team McLaren Honda heeft een partnerschap gesloten met Chandon, een van de wijnen van Moët Hennessy. Zonder verdere details te geven, gaven beide partijen aan dat het een meerjarige en wereldwijde samenwerking betreft.

McLaren en Honda werken na enkele jaren weer dit seizoen samen in het Formule 1-circuit. De samenwerking was in eerdere jaren zeer succesvol. Tussen 1988 en 1992 wonnen de partners 44 grand prixs en acht wereldtitels.

Christophe Navarre, CEO Moët Hennessy: 'Chandon had niet beter af kunnen zijn dan met McLaren Honda-team te mogen samenwerken. Dit is een nieuwe mogelijkheid om onze fans samen te brengen en ze te laten profiteren van deze samenwerking.'

Ron Dennis, CEO McLaren Honda: 'Het is zeer spannend dat Moët Hennessy via Chandon het McLaren Honda-team heeft gekozen voor een langdurig partnerschap. We delen een passie tot innovatie in alles wat we doen, gecombineerd met een unieke stijl.'

Chandon heeft wijngaarden in zes verschillende landen: Argentinië, VS, Brazilië, Australië, India en China. 

Redactie Sponsoring

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken