Recordopbrengst Gala voor de Gehandicaptensport
- Sponsoring
- 11 nov 2015 @ 11:09
- Link
-
Redactie Sponsoring
Redactie
MarketingTribune - SponsoringPartnershipMaatschappij
- 11 nov 2015 @ 11:09
- Redactie Sponsoring
Het Nationaal Gala voor de Gehandicaptensport heeft een recordbedrag opgeleverd voor de gehandicaptensport. Donaties en een veiling brachten in totaal 422.300 euro op. Het was de 9de keer dat het Nationaal Gala voor de Gehandicaptensport plaatsvond.
Directeur Nike Boor ontving een cheque van 422.300 euro. “Geweldig! In Nederland zijn 1,7 miljoen mensen met een handicap die, om te kunnen sporten, extra ondersteuning nodig hebben. Sporten is voor hen nog steeds niet vanzelfsprekend. Samen met alle 500 gasten van ons gala staan wij als één team achter de sporters met een handicap. Met één doel: zorgen dat gehandicaptensport op een dag vanzelfsprekend is. Pas dan is de wedstrijd voor ons gewonnen.”
Tijdens de avond werd aangekondigd dat Ziggo, Voetbal International, de Staatsloterij en Smipe nieuwe 1% FairShare partners zijn van Fonds Gehandicaptensport. Zij zullen de komende jaren minimaal 1 procent bovenop hun sportsponsor budget investeren in de gehandicaptensport.
-
Redactie Sponsoring
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/sponsoring/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Premier Padel Rotterdam gesponsord... 23-04-2024
- ING en Concertgebouworkest 35 jaar... 18-04-2024
- Heineken hoofdsponsor 10e editie... 16-04-2024
- Atradius shirtsponsor Nederlandse... 11-04-2024
- MediaMarkt nieuwe hoofdsponsor... 03-04-2024
- Partnership Herbalife met... 27-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing