René Bergmans en Wim Noordzij starten Brand Based Sponsoring
- Sponsoring
- 20 nov 2015 @ 11:24
- Link
-
Redactie Sponsoring
Redactie
MarketingTribune - PartnershipSponsoring
- 20 nov 2015 @ 11:24
- Redactie Sponsoring
Onder het motto ‘Brand Based Sponsoring’ gaan marketeer René Bergmans en sponsor finder Wim Noordzij organisaties helpen om hun sponsoring te versterken via een merk georiënteerde aanpak. Zij richten zich hierbij op de terreinen sport, entertainment, muziek, cultuur en leisure.
René Bergmans (Brand Proposition) en Wim Noordzij (Event-Broker) werken vanuit de methode ‘Merkplan in 30 vragen’. Deze geïntegreerde merkaanpak vormt de basis voor een gerichte sponsorwerving met meer toegevoegde waarde voor marktpartijen. Insteek is het streven naar duurzame relaties waarbij zowel de sponsor als de gesponsorde hun merk- en business doelstellingen verstevigen.
De samenwerking levert unieke synergie in de Nederlandse sponsoring markt. Bergmans en Noordzij hebben een groot track record in marketing en sponsoring. Bergmans vervulde marketing management functies bij onder andere bij Adidas, Jupiler en KNVB. Noordzij heeft sponsorwerving gedaan voor vele evenementen, waaronder EK 2000, Parkpop en Volvo Ocean Race. Beiden blijven werken vanuit de eigen titels Brand Proposition en Event-Broker.
-
Redactie Sponsoring
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/sponsoring/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- ING en Concertgebouworkest 35 jaar... 18-04-2024
- Heineken hoofdsponsor 10e editie... 16-04-2024
- Atradius shirtsponsor Nederlandse... 11-04-2024
- MediaMarkt nieuwe hoofdsponsor... 03-04-2024
- Partnership Herbalife met... 27-03-2024
- Duitse voetbalbond ruilt vanaf 2027... 22-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing