René Bergmans en Wim Noordzij starten Brand Based Sponsoring

René Bergmans en Wim Noordzij starten Brand Based Sponsoring
  • Sponsoring
  • 20 nov 2015 @ 11:24
  • Link
  • Redactie Sponsoring
    Redactie Sponsoring

    Redactie
    MarketingTribune
  • PartnershipSponsoring

Onder het motto ‘Brand Based Sponsoring’ gaan marketeer René Bergmans en sponsor finder Wim Noordzij organisaties helpen om hun sponsoring te versterken via een merk georiënteerde aanpak. Zij richten zich hierbij op de terreinen sport, entertainment, muziek, cultuur en leisure.

René Bergmans (Brand Proposition) en Wim Noordzij (Event-Broker) werken vanuit de methode ‘Merkplan in 30 vragen’. Deze geïntegreerde merkaanpak vormt de basis voor een gerichte sponsorwerving met meer toegevoegde waarde voor marktpartijen. Insteek is het streven naar duurzame relaties waarbij zowel de sponsor als de gesponsorde hun merk- en business doelstellingen verstevigen.

De samenwerking levert unieke synergie in de Nederlandse sponsoring markt. Bergmans en Noordzij hebben een groot track record in marketing en sponsoring. Bergmans vervulde marketing management functies bij onder andere bij Adidas, Jupiler en KNVB. Noordzij heeft sponsorwerving gedaan voor vele evenementen, waaronder EK 2000, Parkpop en Volvo Ocean Race. Beiden blijven werken vanuit de eigen titels Brand Proposition en Event-Broker.
 

Redactie Sponsoring

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken