Brand Based Sponsoring werkt voor Korfbalverbond

Brand Based Sponsoring werkt voor Korfbalverbond
  • Sponsoring
  • 22 dec 2015 @ 11:15
  • Link
  • Redactie Sponsoring
    Redactie Sponsoring

    Redactie
    MarketingTribune
  • SportmarketingSponsoringPartnership

Het Koninklijk Nederlands Korfbalverbond (KNKV) heeft Brand Based Sponsoring van René Bergmans en Wim Noordzij ingeschakeld voor sponsor-finding. Het KNKV zet met name in op official partners. Kroonjuweel is het naamgevend hoofdsponsorschap van de Korfbal League, inclusief de steevast uitverkochte finale die na dertig jaar Ahoy op 16 april 2016 voor het eerst plaatsvindt in de Amsterdamse Ziggo Dome. Als shirtsponsor van Oranje werd Golden Tulip onlangs al official partner.

Rob Verleg, manager Marketing en Communicatie van het KNKV: 'Met ruim 90.000 leden verspreid over 525 verenigingen is korfbal de vierde grootste teamsport van Nederland. Ook is het ‘s lands best bezochte zaalsport. De Korfbal League is volop te volgen via NOS, regionale zenders, dagbladen en online livestreams. De enige gemengde teamsport, een familiesport bij uitstek, het hele jaar door aanwezig - op veld en in zaal-, én ook nog eens schoolsport nummer 1. Kortom, een ijzersterke sponsorpropositie, waar we samen met Bergmans en Noordzij gerenommeerde A-merken voor gaan interesseren.'

Nederland is negen van de tien keer wereldkampioen geworden en is tevens regerend Europees kampioen. Het KNKV vervult internationaal een voortrekkersrol om van korfbal een Olympische sport te maken.

Het samenwerkingscontract tussen het KNKV en Brand Based Sponsoring wordt op woensdag 30 december ondertekend, voorafgaand aan de finale van de Korfbal Challenge, in Topsportcentrum Rotterdam. 

Redactie Sponsoring

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken