Roeibond verlengt met Aegon en strikt Interbest

Roeibond verlengt met Aegon en strikt Interbest
  • Sponsoring
  • 31 jan 2016 @ 00:08
  • Link
  • Redactie Sponsoring
    Redactie Sponsoring

    Redactie
    MarketingTribune
  • SponsorshipSportMedia

De Koninklijke Nederlandsche Roeibond (KNRB) heeft dit weekend op het Roeicongres bekendgemaakt dat hoofdsponsor Aegon voor 4 jaar heeft bijgetekend. Daarnaast is met Interbest een sponsorovereenkomst getekend voor 2016. Deze mediapartner voorziet de KNRB en Aegon van de mogelijkheid om roeigerelateerde campagnes en advertenties letterlijk een plek aan de Nederlandse snelwegen te geven.

Samen met mediapartner Interbest en hoofdsponsor Aegon werkt de KNRB aan de promotie van de roeisport. Algemeen directeur Monica Visser van de roeibond is dan ook verheugd over de samenwerking met Interbest. 'Hoe mooi is het als we onze Olympische roeiers op een landelijk dekkend netwerk van reclamemasten kunnen voorstellen aan het Nederlandse publiek.'

Directeur van Interbest Meindert van den Heuvel: 'Outdoor sport zit in ons DNA. Als het nodig is steunen we. Dat doen we inmiddels bij een groot aantal sportorganisaties en evenementen. Maar het liefst doen we zelf gewoon mee.' Van den Heuvel is geen onbekende in de roeisport,  want samen met Geert Mol (commissaris communicatie en sponsoring van de KNRB) roeide hij in zijn studententijd voor ASR Nereus.

Het verlengde contract met Aegon werd door de KNRB als 'groot nieuws' bekendgemaakt op het eigen Roeicongres. Ook voormalig communicatiemanager Jan Driessen van Aegon reageert enthousiast: 'Heel goed dat Aegon trouw en weer vier jaar het roeien als pure sport blijft omarmen! Proficiat KNRB en alle roeiers!'



Redactie Sponsoring

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken