ING nieuwe hoofdsponsor van Kunsthal Rotterdam

ING nieuwe hoofdsponsor van Kunsthal Rotterdam
  • Sponsoring
  • 27 jan 2016 @ 10:54
  • Link
  • Redactie Sponsoring
    Redactie Sponsoring

    Redactie
    MarketingTribune
  • Kunst & CultuurSponsorshipMVOMarketing

ING heeft zich voor drie jaar verbonden als hoofdsponsor aan de Kunsthal. Dinsdag hebben beide partijen de eerste Kunstbuzz georganiseerd voor ruim 300 scholieren uit de regio Rotterdam. Kunstbuzz is onderdeel van het nieuwe hoofdsponsorschap van ING.

Jaarlijks zullen de Kunsthal en ING voor ruim duizend scholieren Kunstbuzz gaan organiseren. Leerlingen van scholen uit de regio Rotterdam worden met de bus op school opgehaald en zullen onder begeleiding tentoonstellingen in de Kunsthal bezoeken. De eerste ING Kunstbuzz ging naar de tentoonstelling ‘Keith Haring. The Political Line’. De Kunsthal en ING willen kunst en cultuur voor een breed publiek toegankelijk maken. Cultuur is wat ING betreft 'een verbindend element in onze samenlevering'.

Tjitske Benedictus, manager Sponsoring & Evenementen van ING: 'De samenwerking met de Kunsthal is een waardevolle aanvulling op onze culturele sponsorportefeuille. ING streeft ernaar om kunst en cultuur toegankelijk te maken voor een breed publiek. Naast de Kunsthal sponsort ING ook andere Nederlandse iconen zoals het Rijksmuseum, het Koninklijk Concertgebouworkest, Koninklijk Theater Carré en het Drents Museum. ING kiest er voor om partnerships voor een langere termijn aan te gaan. Met deze ondersteuning draagt ING bij aan de instandhouding en ontwikkeling van deze belangrijke iconen.'

Directeur Emily Ansenk van Kunsthal Rotterdam: 'Wij zijn ontzettend blij met de meerjarige samenwerking met ING, die ons in staat stelt om ons programma nog toegankelijker te maken voor verschillende doelgroepen. De Kunstbuzz is hier een prachtig onderdeel van.'

De tentoonstelling ‘Keith Haring. The Policital Line’ is nog tot en met 7 februari te zien in de Kunsthal Rotterdam.



Redactie Sponsoring

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken