Brand Based Sponsoring werkt voor IJshockey Nederland
- Sponsoring
- 1 feb 2016 @ 00:28
- Link
-
Redactie Sponsoring
Redactie
MarketingTribune - SponsoringSport
- 1 feb 2016 @ 00:28
- Redactie Sponsoring
De Nederlandse IJshockey Bond heeft Brand Based Sponsoring van René Bergmans en Wim Noordzij ingeschakeld voor de sponsormarketing van IJshockey Nederland, het nieuwe platform voor het ijshockey in ons land.
Ambitie is om ijshockeyliefhebbers in Nederland optimaal te laten genieten van de sport. Centraal in de nieuwe koers staat de online community ijshockeynederland.nl die deze zomer live gaat en het platform voor fans wordt van alles wat met ijshockey te maken heeft, van nieuws en standen tot interviews en live streams.
Rob van Rijswijk, vice-voorzitter van de Nederlandse IJshockey Bond: 'We willen de komende jaren in Nederland een grote slag maken met het ijshockey. Net als in toonaangevende landen als Amerika en Canada creëren we één centraal platform waar alles over de sport bij elkaar komt. IJshockey is de ultieme mix van energie, passie, techniek en team spirit. Onder het motto ‘Passion. Power. Play’ gaan we de sport in alle facetten promoten. Als doorgewinterde sponsor marketeers gaan Bergmans en Noordzij helpen om enthousiaste partners te vinden die de ijshockeysport samen met ons verder willen laten groeien.'
IJshockey Nederland bestaat uit onder andere de Oranje-teams, de Nederlandse clubs in de Bene-league, de bekercompetitie, de Final 4 en de Ron Berteling Schaal. Daarnaast gaat IJshockey Nederland de komende jaren diverse nieuwe concepten en spraakmakende evenementen lanceren, om de sport meer dan ooit te voren dichtbij de fans brengen.
Voor Oranje wordt 2016 een belangrijk jaar. In februari speelt het mannenteam in Italië het pre-olympisch kwalificatietoernooi en in april gaat het in Spanje bij het IIHF WK alles op alles zetten om terug te keren naar Divisie I. De vrouwen gaan in april naar het WK in Italië. Vorig jaar behaalden ze de zilveren medaille in Divisie I.
-
Redactie Sponsoring
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/sponsoring/
- Profiel »
- René Bergmans
- Brand Based Sponsoring
- IJshockey Nederland
- sponsor marketing
- Nederlandse IJshockey Bond
- Wim Noordzij
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Partnership Herbalife met... 27-03-2024
- Duitse voetbalbond ruilt vanaf 2027... 22-03-2024
- Philips stadion podium voor Philips... 22-03-2024
- FC Emmen vraagt aandacht voor... 20-03-2024
- Go Ahead-speler Kuipers en zijn... 06-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing