Robeco SummerNights strikt Kyteman als openingsact

Robeco SummerNights strikt Kyteman als openingsact
  • Sponsoring
  • 3 feb 2016 @ 11:54
  • Link
  • Redactie Sponsoring
    Redactie Sponsoring

    Redactie
    MarketingTribune
  • EvenementMuziekEntertainmentKunst & Cultuur

De 28e editie van de Robeco SummerNights wordt geopend door Kyteman. Samen met het Radio Filharmonisch Orkest en het Groot Omroepkoor brengen Kyteman en zijn Orchestra een jamsessie waarin jazz, hiphop, opera en minimal music elkaar ontmoeten.

Tijdens de Robeco SummerNights, dit jaar van 1 juli tot en met 31 augustus, zijn er meer dan 80 concerten bij te wonen in Het Koninklijk Concertgebouw. Kaarten zijn vanaf donderdag 4 februari te koop.

De Robeco SummerNights komen voort uit een samenwerking tussen Robeco en Het Concertgebouw. Met de Robeco SummerNights willen beide partijen muzikale traditie op innovatieve wijze voor iedereen toegankelijk maken. Naast de klassieke programmering er bijvoorbeeld filmmuziek, kun je liggend van Bach genieten en wordt de Grote Zaal omgetoverd in een Jazzclub.

Op het programma staan onder meer Stef Bos, dj Jeff Mills, pianist Denis Kozhukhin, violiste Simone Lamsma, A tribute to Europa’s First Lady of Jazz: Rita Reys en SummerNight at the Movies.

Redactie Sponsoring

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken