Sponsor ING trakteert 1700 theaterfans op avondje Carré

Sponsor ING trakteert 1700 theaterfans op avondje Carré
  • Sponsoring
  • 16 mrt 2016 @ 11:52
  • Link
  • Redactie Sponsoring
    Redactie Sponsoring

    Redactie
    MarketingTribune
  • ActivatieSponsoringKunst & Cultuur

Ruim 1700 theaterliefhebbers namen zondag een kijkje in Koninklijk Theater Carré. Voor velen was dit hun eerste bezoek aan Carré. Zij hadden een prijsvraag gewonnen van hoofdsponsor ING en mochten daarom de Broadway-musical Pippin in het Amsterdamse theater bezoeken.

Om kans te maken om de show te bezoeken konden de deelnemers via Facebook motiveren waarom juist zij de kaarten zouden moeten winnen. Het theaterbezoek werd mogelijk gemaakt door ING, hoofdsponsor van Carré.

Uit de bijna 1000 inzendingen werd de motivatie van Sandra Timmer uit Oudehaske geselecteerd. Zij mocht samen met haar dochter na de voorstelling Kyle Dean Massey, hoofdrolspeler van de musical, ontmoeten. 

ING is hoofdsponsor van Carré. In Pippin wordt zang en dans gecombineerd met hoogstaande acrobatiek en magische circusacts. Dat de show in Carré staat, is erg speciaal. Nederland is namelijk het eerste Europese land waar de originele Amerikaanse voorstelling te zien is. Pippin is nog tot en met 10 april te zien in Koninklijk Theater Carré.         

ING streeft ernaar om kunst en cultuur toegankelijk te maken voor een breed publiek. ING sponsort daarom verschillende kunst- en cultuurprojecten en richt zich op bekende Nederlandse instituten zoals het Rijksmuseum, het Concertgebouworkest, Kunsthal Rotterdam en Drents Museum.



Redactie Sponsoring

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken