Björn Borg kledingsponsor van rugbytopper Tim Visser

Björn Borg kledingsponsor van rugbytopper Tim Visser
  • Sponsoring
  • 6 apr 2016 @ 13:11
  • Link
  • Redactie Sponsoring
    Redactie Sponsoring

    Redactie
    MarketingTribune
  • SportPartnershipMerken

Björn Borg heeft zich vanaf april als kledingsponsor verbonden aan de Nederlandse toprugby’er Tim Visser. Op dit moment speelt hij voor de Engelse Top club Harlequins in Londen. Een natuurlijke match met Visser was daarmee voor meervoudig Wimbledon-kampioen Björn Borg snel gevonden.

Op zestienjarige leeftijd is Visser naar Schotland vertrokken om zijn droom om professioneel rugbyspeler te worden na te jagen. De atleet staat bekend als sympathiek en is altijd positief.

Met zijn unieke verhaal laat hij zien dat dromen kunnen uitkomen wanneer je keuzes durft te maken en hier alles voor over hebt. Hij wil anderen inspireren met zijn verhaal en heeft een speciale Tim Visser-dag in het leven geroepen om jonge rugby spelers te motiveren om beter te worden.

Björn Borg is altijd op zoek naar inspirerende atleten die opvallen door anders te zijn en succesvol op hun eigen, unieke manier. 'De samenwerking met Tim zien wij als een unieke kans om samen te werken met een persoon die moed, positiviteit, kracht en vastberadenheid laat zien door alles opzij te zetten om zijn doelen te bereiken. Tim Visser sluit aan bij onze doelgroep en bij onze visie als merk', aldus Jonas Lindberg Nyvang, marketingdirecteur van Björn Borg AB.

Daarnaast zet Visser zich, net als Björn Borg zelf, actief in om een verbetering op zijn sportgebied door te voeren. De producten van Björn Borg zijn bedoeld voor iedereen die zich actief en aantrekkelijk wil voelen en het verschil wil maken naar de buitenwereld. Nyvang: 'Wij zien daarin Tim als een echte ambassadeur.'

Redactie Sponsoring

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken