ING en Rijksmuseum nog vijf jaar samen
- Sponsoring
- 7 apr 2016 @ 11:03
- Link
-
Redactie Sponsoring
Redactie
MarketingTribune - SponsorshipKunst & CultuurPartnership
- 7 apr 2016 @ 11:03
- Redactie Sponsoring
Rijksmuseum en ING hebben hun partnership met vijf jaar verlengd. Beide partijen werken al sinds 2005 intensief samen. Hun belangrijkste gezamenlijke doelen: het aanspreken van een breed publiek en het versterken van de relatie met de Nederlandse museumbezoeker.
Sinds de heropening van het Rijksmuseum organiseerde ING als hoofdsponsor veel opvallende acties, waaronder de flashmob ‘Onze helden zijn terug’, het innovatieve Waterlicht van Daan Roosegaarde op het Museumplein en recentelijk een activatie op de Huishoudbeurs.
Nick Jue, CEO van ING Nederland: ‘Wij zijn er trots op dat we het grootste en belangrijkste museum van Nederland blijven steunen. Deze samenwerking stelt ons in staat om het Rijksmuseum de komende vijf jaar verder te versterken en zo bij te dragen aan zijn unieke nationale en internationale positie. Wij delen dezelfde waarden op het gebied van topkwaliteit en willen dat zoveel mogelijk mensen het museum kunnen bezoeken om ervan te genieten.'
Wim Pijbes, (nu nog) directeur van het Rijksmuseum: 'De verbintenis met ING geeft het Rijksmuseum een solide basis om onze ambities als museum van Nederland voor iedereen toegankelijk te houden.'
-
Redactie Sponsoring
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/sponsoring/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Partnership Herbalife met... 27-03-2024
- Duitse voetbalbond ruilt vanaf 2027... 22-03-2024
- Philips stadion podium voor Philips... 22-03-2024
- FC Emmen vraagt aandacht voor... 20-03-2024
- Go Ahead-speler Kuipers en zijn... 06-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing