[Video] Nationale-Nederlanden activeert 2500 loopfans
- Sponsoring
- 18 apr 2016 @ 11:22
- Link
-
Jeroen Mirck
Redacteur
MarketingTribune - VideoPromotieActivatieSportmarketing
- 18 apr 2016 @ 11:22
- Jeroen Mirck
Nationale-Nederlanden kijkt terug op een succesvolle activatie tijdens de Rotterdam Marathon eerder deze maand. Het publiek kon deelnemers aan de loopwedstrijd aanmoedigen via een video-boodschap. Een kleine 2.500 loopfans deelden hun eigen support-video.
In de aanloop naar de marathon vroeg Nationale-Nederlanden aandacht voor de actie met een video waarin onder meer Lee Towers figureerde. Dat leverde uiteindelijk 2.495 ingestuurde video's op. Deze video's zijn ingezameld via social media berichten vanuit Nationale-Nederlanden, de eventorganisatie van de Marathon Rotterdam en diverse hardloopblogs.
De actie van de hoofdsponsor werd verder aangejaagd via Facebook-advertising en met het inhaken op twitterende deelnemers. Het resultaat is vastgelegd in een sfeervolle aftermovie vol deelnemers die verrast worden door hun juichende fans.
-
Jeroen Mirck
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:http://www.jeroenmirck.nl
- Profiel »
- loopfans
- video
- hardlopen
- Triple Double
- marathon
- activatie
- NN
- Rotterdam
- Lee Towers
- lopers
- Nationale-Nederlanden
- aanmoedigen
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- ING en Concertgebouworkest 35 jaar... 18-04-2024
- Heineken hoofdsponsor 10e editie... 16-04-2024
- Atradius shirtsponsor Nederlandse... 11-04-2024
- MediaMarkt nieuwe hoofdsponsor... 03-04-2024
- Partnership Herbalife met... 27-03-2024
- Duitse voetbalbond ruilt vanaf 2027... 22-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing