Opel en Feyenoord verloten huwelijk op middenstip Kuip

Opel en Feyenoord verloten huwelijk op middenstip Kuip
  • Sponsoring
  • 12 mei 2016 @ 11:18
  • Link
  • Redactie Sponsoring
    Redactie Sponsoring

    Redactie
    MarketingTribune
  • MarketingActivatieSponsoringVoetbal

Trouwen op de middenstip van De Kuip. Voetbalclub Feyenoord en hoofdsponsor Opel maken dit op zaterdag 11 juni mogelijk voor één verliefd stel in Nederland. 'Welke fan gaat hiervoor nou niet spontaan op één knie?'

'Opel heeft hart voor Feyenoord en voor het legioen', meldt het automerk. 'Supporters van Feyenoord houden van hun club, dat is letterlijk een keuze voor het leven. Net als het aangaan van een huwelijk. Met deze unieke actie geeft Opel een Feyenoord-supporter de kans om ook zijn andere liefde voor het leven aan zich te verbinden.'

Het verliefde stel zal in aanwezigheid van hun familie en vrienden door een bijzondere ambtenaar van de burgerlijke stand in de echt verbonden worden in het hart van de Kuip, op de middenstip. Natuurlijk worden de trouwjurk voor de bruid, het kostuum voor de bruidegom, passend trouwvervoer en de ringen eveneens aangeboden door Opel. Na de huwelijksvoltrekking volgt een bruidstaart, een feest en tot slot de huwelijksnacht in de spelerstunnel. 

Informatie over de aanmeldprocedure is terug te vinden op Opel.nl/feyenoord. Aanmelding is mogelijk tot vrijdag 20 mei. Op die dag wordt bepaald welk koppel de ultieme motivatie heeft geleverd en dus mag gaan trouwen op deze fantastische wijze én locatie, want de huwelijksdag vindt al plaats op zaterdag 11 juni aanstaande.

Het weggeven van de bruiloft sluit met een knipoog aan bij de campagne ‘Hand in hand voor het leven’ die Opel en Feyenoord voeren voor en met de Hartstichting. De voetbalclub en haar hoofdsponsor zetten zich al sinds 2014 in om meer burgerhulpverleners te werven die nodig zijn om van Nederland een 6-minutenzone te maken, zodat iedereen op tijd gereanimeerd kan worden bij een hartstilstand. Met 170.000 in een centraal oproepsysteem geregistreerde burgerhulpverleners kunnen 2.500 levens per jaar worden gered.

Redactie Sponsoring

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken