Carry Your Dream: Kia selecteert 51 kids voor EK Voetbal

Carry Your Dream: Kia selecteert 51 kids voor EK Voetbal
  • Sponsoring
  • 13 jun 2016 @ 09:33
  • Link
  • Redactie Sponsoring
    Redactie Sponsoring

    Redactie
    MarketingTribune
  • SponsoringActivatieVoetbal

Het EK Voetbal is in volle gang. Tijdens de 51 wedstrijden spelen 51 kinderen, die speciaal door Kia zijn geselecteerd, een belangrijke rol. Deze kids hebben de belangrijke taak gekregen om de officiële wedstrijdbal aan de scheidsrechter te overhandigen. De kinderen in de leeftijdscategorie 10-14 werden geselecteerd via ‘Carry your Dream’, een social media-campagne in de deelnemende Europese landen, met een bereik van meer dan 100 miljoen mensen wereldwijd.

Dit jaar organiseert Kia na een korte afwezigheid opnieuw het populaire ‘Champ into the Arena’ 5-tegen-5 amateurvoetbaltoernooi. Sinds april hebben in totaal 1.600 teams en zo’n 9.600 spelers uit 16 landen wereldwijd aan het toernooi deelgenomen. Slechts 16 teams (één uit elk land) hebben het tot de finale geschopt, die op 1 juli aanstaande tijdens het EK Voetbal in Frankrijk plaatsvindt.

447 EK-Kia’s

Als officieel sponsor van het vierjaarlijkse toernooi zet Kia tevens een wagenpark van 447 auto’s in om de nationale voetbalteams, scheidsrechters, officials, afgevaardigden en VIP’s tijdens het EK te vervoeren. Bovendien heeft Kia een speciaal ‘Kia Roadside Assistance Team’ in het leven geroepen om optimale veiligheid en comfort voor alle chauffeurs en passagiers te waarborgen.



Redactie Sponsoring

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken