Handbal-babe Estavana Polman promoot e-bikes

Handbal-babe Estavana Polman promoot e-bikes
  • Sponsoring
  • 14 jun 2016 @ 14:02
  • Link
  • Redactie Sponsoring
    Redactie Sponsoring

    Redactie
    MarketingTribune
  • SportOlympische SpelenEndorsementMerken

De merken BESV en Votani hebben handbalinternational Estavana Polman gecontracteerd om het stijlvolle karakter van hun e-bikes uit te dragen. Andy Su, CEO BESV/Votani heeft de keuze voor Polman heel bewust gemaakt: ‘We willen dat steeds meer mensen de e-bike als energiek alternatief voor gemotoriseerd vervoer gaan zien. Estavana, op en top sportvrouw, onderschrijft onze visie en wil het graag met iedereen delen.'

Estavana Polman is een jonge, enthousiaste sportvrouw, wiens naam en faam in hoog tempo bekender wordt. Daardoor past zij uitstekend bij BESV, maar ook bij het snel bekender wordende Votani. Met beide e-bike merken worden brede en gevarieerde doelgroepen aangesproken, die ook matchen met de mensen die Estavana volgen en een warm hart toedragen. Zoals Estavana met haar frisse uitstraling een jongere generatie aanspreekt, doet BESV dat als jong e-bike merk ook met mooie lifestyle e-bikes.

BESV staat voor Beautiful, Eco-vriendelijk, Slim en Visie. Die kernwaarden sluiten perfect aan op de persoonlijkheid van Estavana.

Modieus uitwaaien

Van haar kant is Estavana ook enthousiast over de e-bikes van BESV: ‘Ik vind het heerlijk om te fietsen, het is vaak een moment om even je gedachten te verzetten. Maar als de afstanden wat langer zijn ben je geneigd om de auto te nemen. Een e-bike biedt dan uitkomst. Lekker uitwaaien, bewegen en toch snel op de plaats van bestemming aankomen. Ik kan het iedereen aanraden: laat je auto of scooter staan en ga lekker e-biken. Liefst op een BESV want die rijden heerlijk en zien er ook nog eens modieus uit!’

De samenwerking met Estavana zal op diverse manieren tot uiting komen. Om te beginnen zal ze te zien zijn in advertenties en brochures van BESV, maar ook op reclamematerialen in de fietsenzaken. Daarnaast zal Estavana bij diverse evenementen aanwezig zijn, waar BESV en Votani ook van de partij zijn.

‘We vinden het belangrijk dat de naamsbekendheid van BESV bij het grote publiek nog verder groeit en daar kan Estavana ons uitstekend bij van dienst zijn. Niet alleen in de communicatie naar consumenten in magazines of op internet en social media, maar ook in de winkels bij de dealers,’ laat Andy Su weten.

'Gouden' naamsbekendheid

Estavana Polman reist binnenkort af naar de Olympische Spelen in Rio. Samen met het Nederlands handbalteam wil ze graag het WK-zilver van 2015 een succesvol vervolg geven. Ze heeft in Brazilië maar één doel voor ogen: een gouden medaille veroveren.

In december zal Estavana met Oranje aantreden in Zweden, als daar het Europees Kampioenschap Handbal plaatsvindt. Begin juni kwalificeerde Oranje zich als groepshoofd voor het prestigieuze handbaltoernooi.

BESV helpt Estavana om tussen de zware trainingen door te relaxen met comfortabele fietstochten op haar witte BESV CF1. ‘Zo helpen wij Estavana om haar gouden doelstelling te realiseren,’ zegt Andy Su. ‘En zo helpt zij ons met het vergroten van de naamsbekendheid, waarmee wij ons ‘gouden doel’ kunnen bereiken. Overigens hebben we met BESV ook al diverse gouden design awards gewonnen.’

BESV en Votani zijn in Azië gevestigde namen in de fietsmarkt met een snelgroeiende internationale faam. De e-bike merken worden ontwikkeld en geproduceerd door Darfon Electronics Corp, opgericht in 1997 in Taiwan. Dit bedrijf levert onder andere componenten voor grote computerfabrikanten, realiseert een jaaromzet van ruim 800 miljoen US-dollar en telt wereldwijd circa 15.000 werknemers. Na introducties in Taiwan en Japan brengen BESV en Votani hun e-bikes nu naar Europa, Amerika, Canada en Australië. 

Redactie Sponsoring

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken