Wiko Mobile eventpartner van The Color Run

Wiko Mobile eventpartner van The Color Run
  • Sponsoring
  • 26 jul 2016 @ 12:23
  • Link
  • Redactie Sponsoring
    Redactie Sponsoring

    Redactie
    MarketingTribune
  • PartnershipEvenementMobileEntertainmentSport

Wiko Mobile en The Color Run zijn een samenwerking aangegaan. Wiko is, tijdens het 5-jarige verjaardagfeest van The Color Run, eventpartner van het event op het strand aan de Haarijnseplas, in Utrecht. Wiko gaat het feest opfleuren met het Wiko-team en speciale acties voor deelnemers.

'Net als the Color Run bestaat ook Wiko vijf jaar', zegt Ab Seghrouchni, sales manager Nederland bij Wiko Mobile. ‘Samen gaan we er een mooi feestje van maken tijdens de big birthday party op 11 september in Utrecht. Op het strand aan de Haarijnseplas vinden de kleurrijke festiviteiten plaats. Het sportieve, kleurrijke en gezellige image van The Color Run sluit perfect aan bij het merkimago van Wiko. Vanuit Wiko zullen wij op deze dag - vol verrassingen en traktaties - aanwezig zijn met het speciale Wiko team en daarnaast zullen we met een speciale actie komen om de samenwerking te vieren.’

Tijdens het jubileum van The Color Run komt Wiko met speciale acties voor de Sunny-smartphone. Dit toestel wordt uitgebracht in een speciale Sunny ColorRun-pack. Consumenten die het product kopen ontvangen gratis twee extra kleurrijke backcovers.  Daarnaast maken consumenten kans op twee toegangskaarten voor The Color Run wanneer zij zich registeren op Wikomobile.com.

'Vijf gelukkigste kilometers'

The Color Run is 's werelds eerste kleurenloop-evenement en werd opgericht in maart 2011. Het doel van The Color Run is gezondheid en geluk te bevorderen door mensen bij elkaar te brengen en samen deel te nemen aan de 'vijf gelukkigste kilometers van de wereld'. The Color Run is de officiële organisatie van de wereldwijde kleurenlopen. Er vinden nu jaarlijks edities plaats in meer dan 200 steden in veertig landen. 

Wiko is in 2011 opgericht in Marseille. Vandaag de dag heeft Wiko meer dan 500 medewerkers en ruim 15 miljoen consumenten en is zij actief in meer dan 30 landen over de hele wereld. Wiko is al een top-5-speler op verschillende Europese mobiele markten zoals Frankrijk, Italië, België, Spanje en Portugal. In 2015 verkocht Wiko 8 miljoen telefoons.



Redactie Sponsoring

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken