Heineken Music Hall omgedoopt tot Afas Live
- Sponsoring
- 16 sep 2016 @ 13:04
- Link
-
Redactie Sponsoring
Redactie
MarketingTribune - Sponsorship
- 16 sep 2016 @ 13:04
- Redactie Sponsoring
Afas Software wordt vanaf 1 januari 2017 de nieuwe naamgevende partner van de evenementenlocatie die 15 jaar geleden opende als Heineken Music Hall. In 2001 begon een nieuw tijdperk waarin de live beleving naar een hoger niveau werd gebracht. Door de samenwerking met Afas zal de locatie verder professionaliseren op het gebied van hospitality en gastbeleving om zo haar toppositie in de markt te blijven behouden.
Birgitte de Winter, directeur Heineken Music Hall, over de naamswijziging: 'We hebben destijds de eerste live venue voor versterkte popmuziek in Nederland neergezet, dat avontuur zijn we aangegaan met Heineken. We zijn nog steeds enthousiast over de samenwerking en support van Heineken en ze blijven dan ook betrokken als schenkpartner. Nu, na 15 jaar hebben we een nieuwe ambitieuze partner gevonden in Afas Software. Afas wil mensen een unieke beleving meegeven en dat kunnen wij bieden met onze live producties.'
Volgens Afas ceo Bas van der Veldt sluit Afas Live naadloos aan op de partnerschappen van AZ en het Afas Circustheater: 'Net als sport en theater is muziek pure emotie, mensen worden er door geraakt. Muziek is een wereld op zichzelf en een taal die we allemaal begrijpen. Muziek verbindt. Met Afas Live zien we ongelofelijk veel mogelijkheden om unieke en onvergetelijke ervaringen met onze relaties te delen.'
Bram Westenbrink, Marketing Directeur Heineken Nederland: 'Met veel plezier zijn wij de afgelopen 15 jaar naamgevende partner geweest van de Heineken Music Hall. Mede dankzij het partnership heeft de Heineken Music Hall een fantastische ontwikkeling doorgemaakt en zich blijvend gevestigd aan de top van de concertwereld. Daar zijn we ontzettend trots op. De tijd is nu aangebroken om het stokje over te dragen aan de nieuwe naamgevende partner Afas. Wij kijken uit naar de samenwerking met Afas en blijven als schenkpartner zeer betrokken. Samen met Afas en onze mooie merken willen we de optimale beleving blijven bieden aan de bezoekers van Afas Live.'
In 2001 opende de Heineken Music Hall haar deuren. Dankzij de unieke capaciteit van 6.000 bezoekers, de Box-in-a-Box-constructie die voor een onovertroffen akoestiek zorgt én de optimale toegankelijkheid voor bezoekers en artiesten, is de Heineken Music Hall uitgegroeid tot één van de bekendste concertzalen van Nederland. De venue is geroemd om haar uitzonderlijk goede akoestiek en dient als springplank voor (inter)nationaal succesvolle artiesten. Jaarlijks trekken de concerten en zakelijke evenementen ruim 600.000 bezoekers.
De komende maanden wordt er hard gewerkt aan de rebranding van de locatie. Zo krijgt de voorgevel van het pand een compleet nieuwe uitstraling en zal er een geheel nieuwe huisstijl worden door gevoerd.
-
Redactie Sponsoring
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/sponsoring/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Partnership Herbalife met... 27-03-2024
- Duitse voetbalbond ruilt vanaf 2027... 22-03-2024
- Philips stadion podium voor Philips... 22-03-2024
- FC Emmen vraagt aandacht voor... 20-03-2024
- Go Ahead-speler Kuipers en zijn... 06-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing