Opel Adam sponsor van Holland's Next Top Model

Opel Adam sponsor van Holland's Next Top Model
  • Sponsoring
  • 1 sep 2016 @ 15:15
  • Link
  • Redactie Sponsoring
    Redactie Sponsoring

    Redactie
    MarketingTribune
  • MerkenTelevisieproductieSponsorshipMedia

De Opel Adam is sponsor van het nieuwe seizoen van Holland’s Next Top Model, dat deze week van start is gegaan op RTL5. In het nieuwe seizoen van het populaire tv-programma draait alles om personality, looks en uitstraling: directe raakvlakken met het uitgebreide personaliseringsprogramma van de Opel Adam.

In het nieuwe seizoen van Holland’s Next Top Model strijden opnieuw twaalf modellen in spé om de felbegeerde titel en een modellencontract. Opel zet diverse exemplaren van de Adam in als vervoermiddel naar fotoshoots, challenges en het jurymoment. Ook zal de Adam een prominente en sportieve rol spelen bij een van de challenges. 

Opel overhandigt de winnares van dit seizoen een gloednieuwe Opel Adam, die door haar zelf gestyled mag worden. 

Fans van het programma en/of de auto kunnen op Hollandsnexttopmodel.nl deelnemen aan een prijsvraag. De winnaar daarvan rijdt in stijl naar de finale van dit seizoen in een customized Opel ADAM, inclusief een hotelovernachting en € 500,- shoptegoed. 

Redactie Sponsoring

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken