AD verdringt Telegraaf als mediapartner van KNVB
- Sponsoring
- 2 sep 2016 @ 13:56
- Link
-
Redactie Sponsoring
Redactie
MarketingTribune - DagbladenDagbladuitgeversJournalistiekPartnershipMedia
- 2 sep 2016 @ 13:56
- Redactie Sponsoring
AD wordt de nieuwe mediapartner van de KNVB en het Nederlands elftal. De voetbalbond en Persgroep Nederland, uitgever van het AD, sluiten daarvoor een meerjarige overeenkomst. Dit hebben beide organisaties vandaag bekendgemaakt voorafgaand aan het duel van Oranje tegen Griekenland in Eindhoven. Doel van de samenwerking is aandacht voor voetbal. 'Lezen, kijken en spelen op nationaal, regionaal en lokaal niveau.'
Erik Roddenhof, commercieel directeur van De Persgroep Nederland: 'AD is sinds jaar en dag sportkrant nummer één en werkt nauw samen met onze regionale dagbladen in ADR Nieuwsmedia. Ook daar zullen de lezers kunnen profiteren van de samenwerking met de KNVB. Onze lezers houden van voetbal. Om over te lezen, om naar te kijken en om zelf te spelen. Voor veel mensen is wat bij hun eigen club gebeurt net zo belangrijk als het internationaal succes van Oranje.'
Jean-Paul Decossaux, commercieel directeur van de KNVB: 'De Persgroep is een speler die zowel in de doorontwikkeling van bestaande media, als de ontwikkeling van de nieuwste media een voortrekkersrol speelt. Zo’n partner heten we van harte welkom.'
Jan Dirk van der Zee, directeur amateurvoetbal: 'Ook het amateurvoetbal is blij met onze nieuwe mediapartner. De Persgroep reikt met al zijn regionale titels tot diep in de haarvaten van onze samenleving. Daar maken we graag gepast gebruik van.'
AD verdringt De Telegraaf als mediapartner. De samenwerking start per 1 september. 'Reken op veel aandacht voor voetbal in kranten en op de sites, gezamenlijk georganiseerde club- en spelersverkiezingen, aantrekkelijke regionale evenementen, en speciale acties voor lezers', aldus beide partijen.
-
Redactie Sponsoring
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/sponsoring/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Partnership Herbalife met... 27-03-2024
- Duitse voetbalbond ruilt vanaf 2027... 22-03-2024
- Philips stadion podium voor Philips... 22-03-2024
- FC Emmen vraagt aandacht voor... 20-03-2024
- Go Ahead-speler Kuipers en zijn... 06-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing