SponsorRing 2016: Wie volgt Jumbo op als beste sponsor?

SponsorRing 2016: Wie volgt Jumbo op als beste sponsor?
  • Sponsoring
  • 2 sep 2016 @ 18:10
  • Link
  • Redactie Sponsoring
    Redactie Sponsoring

    Redactie
    MarketingTribune
  • AwardsSponsorRing

Wie wordt dit jaar de opvolger van Jumbo Supermarkten, de Sponsor van het Jaar 2015? Of een van de winnaars in de zes categorieën van de SponsorRingen? Inzenden voor de SponsorRingen kan nog tot 15 september.

De SponsorRingen kent in totaal zes categorieën: Sport, Maatschappij, Entertainment & Events, Kunst & Cultuur, Gesponsorde en Smart Budget. Daarnaast wordt de Sponsorpersonality van het Jaar uitgereikt. Iedereen kan een case indienen: sponsors zelf, maar ook adviesbureaus en particulieren. Heb je in jouw ogen een winnende case in huis? Aarzel dan niet en stuur de case(s) vandaag nog in.

Verschillende vakjury's buigen zich over alle inzendingen. Zij maken aan de hand van een vast jureringformat een selectie van minimaal twee en maximaal vijf genomineerden. Genomineerd worden is eigenlijk al een prestatie op zich.

De SponsorRingen, de awards voor de beste sponsorcases van het afgelopen jaar, heeft als doel het vakgebied in de breedte te promoten en professionaliteit in de branche te stimuleren. Nieuw dit jaar is de categorie Smart Budget, die plaats maakt voor Media.

Niels Markensteijn, bestuursvoorzitter van stichting SponsorRingen: 'We willen meer aandacht voor sponsoren die met kleine middelen grote resultaten boeken. De kleine jongens verdienen ook een plek in de schijnwerpers.'

http://sponsorring.nl/inzending/

Redactie Sponsoring

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken