Amstel start ticket-actie voor Vrienden van Amstel Live

Amstel start ticket-actie voor Vrienden van Amstel Live
  • Sponsoring
  • 28 dec 2016 @ 18:09
  • Link
  • Redactie Sponsoring
    Redactie Sponsoring

    Redactie
    MarketingTribune
  • MerkenEvenementEntertainmentActivatie

Om het 20-jarig jubileum van Vrienden van Amstel Live in te luiden geeft organisator Amstel de liefhebbers van het muziekevenement via een actie op het bierkrat nu al toegang tot de exclusieve voorverkoop van de eerste 25.000 tickets voor alle negen shows.

De bierkratten met de actiecodes worden deze dagen in heel Nederland verspreid. De exclusieve voorverkoop met gebruik van de code start op 10 januari via Amstel.nl

De shows van de jubileumeditie vinden plaats op 20, 21, 22, 24, 25, 26, 27, 28 en 29 januari 2018 en daarmee gaan voor het eerst direct alle negen showavonden in verkoop. De eerste 25.000 beschikbare tickets zijn verdeeld over alle negen showavonden en bestaan uit arena staanplaatsen en verschillende rangen zitplaatsen. Na de exclusieve voorverkoop via het bierkrat zal aansluitend de reguliere voorverkoop starten met de resterende tickets.

Emke Sporry, marketingmanager van Amstel Bier: 'De Vrienden van Amstel Live is uitgegroeid tot een van de meest populaire evenementen van Nederland. Daar zijn wij enorm trots op, maar wij realiseren ons ook dat de kaarten zo gewild zijn dat er mensen zijn die achter het net vissen. Met de actie op het bierkrat willen wij Amstel vrienden een extra kans geven om een kaartje te bemachtigen voor de speciale jubileumeditie in 2018. De Vrienden van Amstel Live viert dan haar twintigste verjaardag en wij hopen daar met zo veel mogelijk vrienden van het eerste uur op te proosten.'

Redactie Sponsoring

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken