KNVB verlengt partnership met Clear Channel

KNVB verlengt partnership met Clear Channel
  • Sponsoring
  • 22 dec 2016 @ 16:09
  • Link
  • Redactie Sponsoring
    Redactie Sponsoring

    Redactie
    MarketingTribune
  • PromotieOutdoorPartnershipVoetbal

Outdoor-exploitant Clear Channel verlengt zijn samenwerking met de Koninklijke Nederlandse Voetbalbond met twee jaar. Met dit partnership wil Clear Channel de voetbalsport promoten en een bijdrage leveren aan een meer sportief Nederland.

Algemeen Directeur Tom Motmans van Clear Channel Nederland over deze samenwerking met de KNVB: 'Ik ben bijzonder blij dat wij onze succesvolle samenwerking met de KNVB kunnen voortzetten en uitbreiden. Met onze media bereiken wij effectief talloze voetbalfans en op deze manier kunnen wij de voetbalbeleving in Nederland vergroten.'

'Samen met Clear Channel zijn we er de afgelopen jaren in geslaagd om op allerlei plekken te communiceren over interlands van Oranje', zegt commercieel directeur Jean-Paul Decossaux van de KNVB. 'Er worden natuurlijk veel wedstrijden georganiseerd door de KNVB en voor een goede sfeer in het stadion heb je fans nodig. We zijn blij met deze samenwerking en kijken uit naar een succesvolle toekomst.'

Clear Channel zette zich de afgelopen jaren vaker in voor maatschappelijke en sportieve projecten. Afgelopen september organiseerde de buitenreclame-exploitant de Stair Climb Challenge, een landelijk evenement georganiseerd op middelbare scholen om sporten en bewegen te promoten onder jongeren.

Redactie Sponsoring

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken