Deloitte en KNHB bezegelen samenwerking

Deloitte en KNHB bezegelen samenwerking
  • Sponsoring
  • 30 jan 2017 @ 12:49
  • Link
  • Redactie Sponsoring
    Redactie Sponsoring

    Redactie
    MarketingTribune
  • ZakelijkPartnershipSponsoringSport

Deloitte is official partner geworden van de Koninklijke Nederlandse Hockey Bond (KNHB). Op zaterdag 28 januari, tijdens het Nationaal Hockeycongres 2017, hebben Deloitte CEO Peter Bommel en KNHB directeur Erik Gerritsen de samenwerking bezegeld.

Erik Gerritsen: 'Wij zijn trots en verheugd met de komst van Deloitte als official partner van de KNHB. Onze verenigingen worden steeds professioneler en daarmee worden ook de financiën complexer. Met Deloitte halen we een partner in huis die ons, maar vooral onze verenigingen, uitstekend kan helpen bij alle mogelijke financiële, fiscale en organisatorische vraagstukken. Bovendien is Deloitte innovatief en strategisch sterk en daar spiegelen wij ons graag aan.'

Deloitte wil maatschappelijke impact

Peter Bommel: 'Deloitte wil graag een maatschappelijke impact maken door de hockeysport te ondersteunen. Hockey is een van de snelst groeiende sporten van Nederland waar een groot aantal van onze klanten en onze mensen actief aan verbonden is. Deloitte wil als adviseur met diepe kennis op fiscaal, financieel en organisatorisch gebied graag een bijdrage leveren aan de verdere groei en successen van de hockeysport. Daarnaast biedt dit partnership ons tal van mogelijkheden op het gebied van relatiemarketing en recruiting.'

Deloitte is een wereldwijd netwerk gespecialiseerd in accountancy, consulting, financiële advisering en belastingadvies. Markant detail: KNHB-directeur Gerritsen was in het verleden zelf werkzaam voor Deloitte. 

Binnen de KNHB, opgericht in 1898, zijn 1100 mensen actief, met name vrijwilligers. Circa 150 medewerkers zijn in dienst waarvan ruim 60 werkzaam op het bondsbureau. Het sturende orgaan binnen de organisatie is het bondsbestuur dat bestaat uit negen leden. Gezamenlijk zetten zij zich in voor kwalitatief goed hockeyaanbod en voor de ondersteuning van 319 clubs met een totaal aantal leden van circa 255.000.

KNHB-directeur Erik Gerritsen (links) en Peter Bommel, CEO Deloitte.

Redactie Sponsoring

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken