Arena en KNZB verlengen partnership tot Tokio
- Sponsoring
- 21 feb 2017 @ 13:27
- Link
-
Redactie Sponsoring
Redactie
MarketingTribune - MerkenOlympische SpelenSponsoringSport
- 21 feb 2017 @ 13:27
- Redactie Sponsoring
Sportmerk Arena heeft zijn sponsorovereenkomst met de KNZB verlengd tot en met de Olympische Spelen in Tokio van 2020. Arena is de officiële sponsor van de KNZB en kledingsupplier van de vier disciplines zwemmen, schoonspringen, waterpolo en synchroonzwemmen.
Arena’s partnership ondersteunt de zwembond in diens missie om vanuit een sterke zwemtraditie het aantal zwemmers in Nederland te laten groeien op alle niveaus. Niet alleen in topsport en wedstrijdsport, maar ook vanuit het leren zwemmen als basis voor een leven lang zwemmen om gezond en fit te blijven.
'De vernieuwing van het contract met Arena is een compliment voor ons hele team', aldus KNZB-directeur Jan Kossen. 'Onze atleten zijn blij dat ze weer verzekerd zijn van de beste materialen en kleding in de komende jaren. We danken Arena voor het vertrouwen en de steun om onze ambitieuze doelen te bereiken.'
'Groeiende business dankzij zwemsponsoring'
'We zijn erg blij met onze samenwerking met KNZB en kijken ernaar uit om verder te bouwen op de sterke basis die we samen in de afgelopen vier jaar hebben gelegd', zegt co-CEO Giuseppe Musciacchio van Arena. 'Europa is altijd het fundament van onze business geweest en zal dat altijd blijven. Om te groeien en toonaangevende producten voor onze Europese thuismarkt te blijven produceren hebben we belangrijke allianties, zoals die met de KNZB, nodig. Dankzij de samenwerking met de KNZB is Arena's business in Nederland in de afgelopen vier jaar gegroeid. We kijken uit naar de voortzetting van onze goede werkrelatie, en het helpen van de KNZB zijn doelstellingen te bereiken.'
Sinds 1973 brengt Arena zwemkleding voor wedstrijdzwemmers en zwemfans op de markt. Het merk heeft sterke expertise opgebouwd in het creëren van premium producten, primair gericht op de zwemsport. Vandaag de dag is Arena aanwezig in 116 landen. Arena is een actieve sportsponsor. Begin 2014 werd het merk de belangrijkste sponsor en technische partner van de internationale zwembond FINA.
-
Redactie Sponsoring
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/sponsoring/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Partnership Herbalife met... 27-03-2024
- Duitse voetbalbond ruilt vanaf 2027... 22-03-2024
- Philips stadion podium voor Philips... 22-03-2024
- FC Emmen vraagt aandacht voor... 20-03-2024
- Go Ahead-speler Kuipers en zijn... 06-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing