Jumbo en Sanoma geven vervolg aan Share a Perfect Day

Jumbo en Sanoma geven vervolg aan Share a Perfect Day
  • Sponsoring
  • 3 feb 2017 @ 14:42
  • Link
  • Redactie Sponsoring
    Redactie Sponsoring

    Redactie
    MarketingTribune
  • EntertainmentSponsoring

Na het succes van de eerste editie van Share a Perfect Day, organiseren Jumbo Supermarkten en Sanoma | SBS komende zomer opnieuw deze ultieme dag uit voor vriendinnen. Op vrijdag 30 juni, zaterdag 1 en zondag 2 juli 2017 vindt Share a Perfect Day wederom plaats op het evenemententerrein van Beekse Bergen in Hilvarenbeek, nabij Tilburg. Het programma zal weer bol staan van live-shows van bekende nationale en internationale artiesten, lekker en gezond eten, shopping mogelijkheden en workshops op het gebied van koken, fashion en beauty.

Vorig jaar beleefden tienduizenden vrouwen tijdens Share a Perfect Day een zeer geslaagd feest met vriendinnen. Toen stonden onder meer Kensington, Douwe Bob en The Common Linnets op de bühne. De bezoekers waardeerden het evenement gemiddeld met een ruime acht en velen van hen gaven aan dat ze een volgende editie van Share a Perfect Day graag zouden bezoeken. De organisatie van Share a Perfect Day geeft hieraan gehoor en pakt in 2017 nog grootser uit. De ticketverkoop voor de dag uit voor vriendinnen start over enkele weken. Op dat moment wordt ook het eerste deel van de line-up bekend gemaakt.

 

Redactie Sponsoring

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken