Intratuin sponsort RTL-programma Groene Handen
- Sponsoring
- 24 mrt 2017 @ 10:48
- Link
-
Redactie Sponsoring
Redactie
MarketingTribune - SponsoringTelevisieMedia
- 24 mrt 2017 @ 10:48
- Redactie Sponsoring
Vanaf zondag 9 april start RTL 4 met een nieuw groen lifestyle programma, dat mede door Intratuin mogelijk is gemaakt. Tien weken lang zal presentator Lodewijk Hoekstra de kijkers met zijn liefde voor groen, tuinieren, planten en bloemen inspireren zelf ook aan de slag te gaan. Want van de natuur word je blij.
Peter Paul Kleinbussink, directeur Intratuin Nederland: 'Dat is precies waarin we elkaar gevonden hebben. Waar om ons heen steeds meer groen moet wijken voor steen, zien we in een groeiend aantal tuinen juist het omgekeerde gebeuren: daar wint de natuurtuin steeds meer terrein. En Lodewijk kan als geen ander laten zien hoe je het groen weer op een duurzame manier in je tuin terugbrengt.'
Met verschillende experts duikt Lodewijk in de bijzondere wereld van het buitenleven en laat hij zien hoe je met passie én op een verantwoorde manier kan genieten van de natuur, tuinieren en buiten zijn. 24Kitchen presentator Hugo Kennis gaat aan de slag in zijn eigen tuin en bewijst zo hoe leuk én makkelijk het is om zelf je groente en fruit te kweken. Natuurlijk bereidt deze chef in elke aflevering ook een heerlijk gerecht met eigen oogst. Dat je de natuur ook naar binnen kunt halen, is in Groene Handen de boodschap van bloemen- en plantenstyliste Sarah Dikker. Zij geeft iedere week tips en adviezen hoe je kunt genieten van groen en kleur binnenshuis.
Daarnaast inspireert Groene Handen de kijkers wekelijks met een weekend-tuinklus waarbij gemak, plezier en weinig budget centraal staan. Ook gaat Lodewijk langs bij kwekers om zo alles te weten te komen over de passie waarmee planten gekweekt worden en duikt hij in elke uitzending zijn eigen tuin in om te laten zien hoe je stap voor stap een complete tuin aanlegt.
Kleinbussink: 'Groene Handen brengt de mensen weer wat dichterbij de natuur. We willen laten zien hoe leuk het is om in je tuin bezig te zijn en om alles te laten bloeien en groeien. En daar dan weer van te genieten. Daarnaast vinden we het belangrijk dat we haalbare klussen moeten laten zien. Geen totale tuinmetamorfose, maar hoe geef ik kleur aan mijn schutting of hoe leg ik een mooie vijverpartij aan.'
-
Redactie Sponsoring
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/sponsoring/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Partnership Herbalife met... 27-03-2024
- Duitse voetbalbond ruilt vanaf 2027... 22-03-2024
- Philips stadion podium voor Philips... 22-03-2024
- FC Emmen vraagt aandacht voor... 20-03-2024
- Go Ahead-speler Kuipers en zijn... 06-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing