Schooljudo werkt samen met Presikhaaf Schoolmeubelen
- Sponsoring
- 28 mrt 2017 @ 13:09
- Link
-
Redactie Sponsoring
Redactie
MarketingTribune - PartnershipMaatschappijSport
- 28 mrt 2017 @ 13:09
- Redactie Sponsoring
Vandaag is officieel de samenwerking tussen Presikhaaf Schoolmeubelen en Schooljudo beklonken. Voormalig wereldkampioen judo Ruben Houkes en oprichter van Schooljudo verzorgde een clinic voor het personeel van Presikhaaf om vervolgens samen met managing director Wim de Goei de samenwerkingsovereenkomst te ondertekenen.
Eind januari trokken Schooljudo en Presikhaaf Schoolmeubelen samen veel aandacht op de Nationale Onderwijs Tentoonstelling. De grootste vakbeurs voor het onderwijs in de Benelux. De aftrap van een mooie samenwerking, die vandaag officieel en feestelijk beklonken wordt. Ruben Houkes, Olympisch medaillewinnaar en initiatiefnemer van Schooljudo stapt met de medewerkers van Presikhaaf Schoolmeubelen de ‘tatami’ op om ze de fijne kneepjes van het vak te leren.
Schooljudo is een snelgroeiende organisatie. Door judo in te zetten als middel wordt er in zes weken spelenderwijs hard gewerkt aan de motorische en sociaal-emotionele ontwikkeling van kinderen. Zeven waarden staan tijdens het programma centraal: respect, samenwerken, vertrouwen, discipline, beheersing, weerbaarheid en heel veel plezier.
In schooljaar 2015/2016 was Schooljudo actief op 372 basisscholen en deden ruim 32.000 kinderen mee. Presikhaaf Schoolmeubelen maakt het mogelijk dat minstens 900 kinderen op 9 basisscholen in 2017 gratis deelnemen aan Schooljudo.
Partnership met Presikhaaf
Voor Presikhaaf Schoolmeubelen past de samenwerking goed binnen de kernwaarden van de organisatie. Managing director Wim de Goei: ‘Wij werken met passie en enthousiasme. Wij willen in elk opzicht maatschappelijk verantwoord ondernemen waarbij wij ons beleid baseren op de pijlers ‘Duurzaam en Onderscheidend’. Wij geloven dat Schooljudo een erg waardevolle toevoeging is in de ontwikkeling van een kind en gaan daarom graag de samenwerking aan om nog meer kinderen met het programma te bereiken. ‘
Naast de samenwerking met Presikhaaf Schoolmeubelen heeft Schooljudo zorgverzekeraar Zilveren Kruis, IT-specialist Infotheek en logistiek dienstverlener TNT als landelijke partners aan zich verbonden.
Presikhaaf Schoolmeubelen is marktleider onderwijsinrichtingen in het primair onderwijs en Schooljudo, met 35.000 deelnemers per jaar, het grootste beweegprogramma van Nederland dat zich richt op de sociaal emotionele ontwikkeling van kinderen. Met dit partnership willen de partijen nog meer kinderen Schooljudo’s ‘Skills for Life’ meegeven.
-
Redactie Sponsoring
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/sponsoring/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Partnership Herbalife met... 27-03-2024
- Duitse voetbalbond ruilt vanaf 2027... 22-03-2024
- Philips stadion podium voor Philips... 22-03-2024
- FC Emmen vraagt aandacht voor... 20-03-2024
- Go Ahead-speler Kuipers en zijn... 06-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing