Avia is sponsor van Gamma Racing Day

Avia is sponsor van Gamma Racing Day
  • Sponsoring
  • 20 apr 2017 @ 11:57
  • Link
  • Redactie Sponsoring
    Redactie Sponsoring

    Redactie
    MarketingTribune
  • MerkenSponsorshipSport

Avia Nederland wordt partner van Gamma Racing Day, dat plaats vindt op 5 en 6 augustus op het TT Circuit Assen en jaarlijks 100.000 bezoekers trekt.

Vanaf juni zijn er gratis kaarten voor Gamma Racing Day verkrijgbaar bij de Avia-tankstations en in de Gamma bouwmarkten. Het merk Avia wordt zowel in de campagne van het race-evenement als tijdens het evenement op het TT Circuit Assen zichtbaar uitgedragen.

Avia ziet het als zijn taak om onderweg fijner te maken, of je nu enkele minuten in de auto zit of uren. 'Tijdens deze racedagen zijn wij dan ook aanwezig om bezoekers welkom onderweg te heten en om onze nieuwe spaar-app Avia Bijtanken onder de aandacht te brengen', zegt Ramon Verweij, marketingmanager van Avia Nederland.

Avia Nederland bestaat uit vijf zelfstandige ondernemingen met een netwerk van meer dan 350 tankstations. Avia is het tweede merk in Nederland qua locatiedichtheid en bedient maandelijkse ruim 2 miljoen klanten.

Gamma’s gratis racedag staat te boek als het grootste gecombineerde auto-, motor- en kartrace-evenement in Europa. Met het gratis toegangsbewijs verkrijgbaar vanaf juni bij onder meer Gamma Bouwmarkten en op Gammaracingday.nl trakteert het evenement op professionele racedagen met een unieke sfeer. Kaarten voor de paddock zijn online verkrijgbaar vanaf 5 euro voor de vrijdag tot 25 euro voor het hele weekend. Kinderen tot 12 jaar hebben gratis paddock-toegang.

Redactie Sponsoring

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken