CreativeColors zaalsponsor Cultuurpodium Boerderij
- Sponsoring
- 29 mei 2017 @ 10:21
- Link
-
Redactie Sponsoring
Redactie
MarketingTribune - EntertainmentSponsorshipKunst & CultuurMuziek
- 29 mei 2017 @ 10:21
- Redactie Sponsoring
Cultuurpodium Boerderij in Zoetermeer heeft in stadgenoot CreativeColors een nieuwe naamgevende zaalsponsor gevonden. CreativeColors is één van de grootste bedrijven in Nederland voor het drukken van grote posters, buitenreclame, doeken en bestickering. Met jaarlijks ruim 50.000 bezoekers en 140 concerten is De Boerderij een toonaangevend podium, met een internationaal sterke reputatie in muziekstijlen als progrock, symfonische rock, jazz fusion en classic rock.
De grote zaal van Cultuurpodium Boerderij (voorheen Jupiler Zaal), met een capaciteit van 750 bezoekers, is omgedoopt naar CreativeColors Zaal. 'Elke vijf jaar lopen de contracten af', vertelt directeur Arie Verstegen. 'En daarom zijn we op zoek gegaan naar nieuwe sponsors. Hiermee komen we ook tegemoet aan een dringend verzoek van de gemeente die naast subsidie ook graag wil dat instellingen met sponsors in zee gaan. We hebben een biercontract afgesloten met Bavaria en hiermee kwam ook de naamgeving voor de grote zaal vrij.'
Dat De Boerderij uitkwam bij CreativeColors is niet voor niks. Eigenaar Fred Hagg komt als muziekliefhebber al sinds 1975 in De Boerderij en maakt ook de reclameposters en doeken voor De Boerderij. Zijn vrouw Yolanda is er al jaren een van de 125 vrijwilligers van het podium. "We hebben veel affiniteit met de Boerderij en met de muziek", zegt Hagg die niet lang hoefde na te denken over de sponsoring, die voor CreativeColors een sterke showcase vormt en de bekendheid van het merk in binnen- en buitenland gaat vergroten.
Acts als Deep Purple, Peter Frampton, Marillion, David Crosby, Kansas, Steve Hackett en Peter Hammill zijn enkele van de vele highlights in de rijke historie van De Boerderij. Binnenkort staan The Sweet (30/6), Procol Harum (7/9), Kim Wilde (12/11) en Average White Band (19/11) op het programma. Fans uit Nederland en vele andere landen bezoeken De Boerderij voor hun favoriete artiesten en krijgen regelmatig na afloop de gelegenheid om hen persoonlijk te ontmoeten.
-
Redactie Sponsoring
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/sponsoring/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Premier Padel Rotterdam gesponsord... 23-04-2024
- ING en Concertgebouworkest 35 jaar... 18-04-2024
- Heineken hoofdsponsor 10e editie... 16-04-2024
- Atradius shirtsponsor Nederlandse... 11-04-2024
- MediaMarkt nieuwe hoofdsponsor... 03-04-2024
- Partnership Herbalife met... 27-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing